Pagina 5 van 6

Geplaatst: za 3 jun, 2006 14:44
door catscit
ik heb mijn 4 cylinder van voren vrij laag gezet maar van achteren zo hoog mogelijk. Deed ik dat niet dan was ie vanaf 160 onbestuurbaar (geen druk op de voorwielen). Met deze opstelling was ie tot 175 stabiel. (en harder ging ie toch niet)

Geplaatst: zo 4 jun, 2006 11:45
door Aloha Beach Cruiser
:lol: :lol: geweldig

Geplaatst: zo 4 jun, 2006 17:29
door Spookeend
Afbeelding

zo laag staat de mijne dus.

Greatnix Spookeend

Geplaatst: di 6 jun, 2006 18:44
door Revers99
Edwin schreef:
Spookeend schreef: Greatnix Spookeend (lijkt wel op een Dyane die al ergens rondrijdt zo, met die pijpen, drachten ofzo??)
Volgens mij komt die Dyane die jij bedoelt uit Damwoude, ik heb daar iig weleens een donker blauwe Dyane gezien met verbrede spatborden, had toen geen camera bij me maar ik rijd er wel weer eens lang en zal dan ff foto maken :D
De meeste clanners van de 2cv clan Drachten wonen inderdaad niet in Drachten city :?: :?

Geplaatst: vr 14 jul, 2006 21:48
door Aloha Beach Cruiser
Afbeelding

deze vond ik op een citromobile site, LEKKER LOW TO THE GROUND :lol:

Geplaatst: wo 2 aug, 2006 09:27
door the Nosepicker
En we hebben een winnaar!!!
Afbeelding
Er is altijd baas boven baas CT ;) .

Geplaatst: wo 2 aug, 2006 14:10
door Aloha Beach Cruiser
:shock: hehe :lol: :lol:

ja lastug drempuls nemun zo he :wink:

Geplaatst: wo 2 aug, 2006 16:17
door backfire
hahaha :lol:

Geplaatst: wo 9 aug, 2006 22:29
door Charlie
hahahha
maar de bumper kan dr bij een drempel niet onder weg vallen ,
en zo te zien hoef je je over het knikken van het chassis ook geen zorgen te maken!

Geplaatst: do 24 aug, 2006 16:23
door Ramon
Ik ben van plan mijn Azyane als ie ooit nog klaar is ook te verlagen

echter zitten er voor frotteurs en batteurs dus ik denk dat dat wel een nadeel word

iemand ervaring?

verder wil ik mijn eigen eend ook even verlagen

ik begrijp dat de makkelijkste manier is om hem met een heftruk op te pakken en dan vervolgens die stangetjes uit te draaien,

of maken jullie het kantelmes los?

wat is de makkelijkste manier?

ramon

Geplaatst: do 24 aug, 2006 17:46
door Aloha Beach Cruiser
asl ze draaibaar zijn kun je ze uit draaien, met een tangetje, dan goed smeren! volgende keer draai je ze zo met de handen :wink:

en die batteurs had ik ook, ik heb zelf bevestigings punten van de schokbrekers aan het chassis gelast, en de platen voor aan de as, waar de schokbrekers aan komen te zitten, pasgemaakt op de oude as "CUSTOM" :D
daar zitten namenlijk platen op, waar geen schokbrekers aan kunnen..

Geplaatst: do 24 aug, 2006 20:41
door Ramon
maar hoe moet je je arm zetten qua vrij stand kantelmes

Geplaatst: vr 25 aug, 2006 10:58
door Ramon
weet iemand nog hoe ik dit het makkelijkst kan doen???

ik heb een heftruck tot mijn beschikking!

Geplaatst: vr 25 aug, 2006 14:03
door Aloha Beach Cruiser
je bedoelt gewoon verlagen :roll:

oppakken met een heftruck dus.. (lepels onder de asbevestigingsbouten..) dan is de spanning van de trekstangen. deze zijn MITS ze niet vast geroest zitten, draaibaar. draai je ze uit, dan verlaag je je auto.
dit gaat aardig snel, als je ze eerst eens een slag of 6 / 7 uit draaid, ben je al aardig lager..

('k heb ze ooit eens helemaal eruit gedraaid, en dan wer 5 slagen in.. SOW! wat je dan ziet als ie weer op het asfalt LIGT ..8)

Geplaatst: vr 25 aug, 2006 16:20
door thomaaas
AZ hoort ook vrij laag toch? iig lager als gewone latere eenden.