mn been is geschaaft en super dikke knie.
dus jammer genoeg kan ik niet ik vind het echt super jammer.

op zich een goed idee dacht ik, zijn er nog meer dan die daarlangs komen??Bartje schreef:Hallo allemaal,
Sorry ik ben misschien een beetje aan de late kant met dit berichtje, maar...
Ik heb net even dit topic doorgenomen en even op de route planner gekeken. Het maakt qua afstand niet uit of je over Eindhoven en Maastricht naar Spa rijd of via Venlo door Duitsland naar Aken en dan natuurlijk naar Spa. Ik geef de voorkeur aan een rit door Duitsland omdat ik denk dat we dan minder file risico lopen. Bij Eindhoven en Maastricht staat het vaak vast.
Hoe laat en waar zullen we aan de A 50 afspreken? Ik stel voor om mekaar rond 13:30 bij AC Restaurant Apeldoorn (net voorbij Apeldoorn aan de A50) te treffen.
Mocht de te rijden route een nu nog een twistpunt zijnn dan kunnen we ook daar nog over de route beslissen.
Wat vinden jullie hiervan?
Groetjes Bart
We vroegen ons af waar jullie zaten namelijk. Wij hebben die avond overal en nergens rondgehangen en nog het langst in de pits denk ik. Beetje techniek kijken.charleston tuning schreef:(ik had je sms wel gelezen tom, maar had helaas net niet meer genoeg beltegoed om terug te sms'en![]()