Nah, dat mocht je willen. Ik spreek je over een paar jaar wel.OnsEendje2 schreef: @ Transat, al die vettige boter heeft ook een bijkomend voordeel geen roest
Amsterdam (e.o.) meeting :!: 8 oktober 14.00 uur
-
- Veelvuldig poster
Ja die sleutelcursus ben ik aan het doen samen met 013 en rollohanzzl schreef:Jammer! Ik wilde je nog vragen of je die sleutelcursus bent gaan doen.Francien schreef:Ik kan helaas geen vrij krijgen van mn werk die zondag.
Maar heel veel plezier!!
Is erg leuk
Laatst gewijzigd door Francien op wo 4 okt, 2006 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
all you need is cake
en ik dan????Francien schreef: Jammer! Ik wilde je nog vragen of je die sleutelcursus bent gaan doen
Ja die sleutelcursus ben ik aan het doen samen met 013
Is erg leuk
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Hey, leuk dat je mee bent gaan doen!! En met andere forummers, nog leuker! Wanneer is de practijkdag? Misschien kom ik ff kijken. Ik schrijf wel eens wat voor het clubblaadje.Francien schreef: Ja die sleutelcursus ben ik aan het doen samen met 013 en rollo
Is erg leuk
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
LOL! hahahahahFrancien schreef:Ja die sleutelcursus ben ik aan het doen samen met 013 en rollohanzzl schreef:Jammer! Ik wilde je nog vragen of je die sleutelcursus bent gaan doen.Francien schreef:Ik kan helaas geen vrij krijgen van mn werk die zondag.
Maar heel veel plezier!!
Is erg leuk
praktijkdag is de 28e trouwens
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
is er nog laatste nieuws over de minimeeting Amsterdam???
Ik geloof dat het weer reuze meevalt morgen.
Ik geloof dat het weer reuze meevalt morgen.
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
durf je nog wel naar de praktijk dag te komen nu we mee gaan sleutelen aan je auto?Rollo schreef: praktijkdag is de 28e trouwens
Morgen ben ik er niet bij, veel plezier allemaal en hoop dat morgen de zon gaat schijnen!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
hahahaha ik moet er nog eens hard over nadenken. misschien mag je wel meeKIJKEN.....013 schreef:durf je nog wel naar de praktijk dag te komen nu we mee gaan sleutelen aan je auto?Rollo schreef: praktijkdag is de 28e trouwens
Morgen ben ik er niet bij, veel plezier allemaal en hoop dat morgen de zon gaat schijnen!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
dan kijk ik wel toe hoe je het de remmen bezig bent, moest toch onder toeziendoog gebeuren?Rollo schreef: hahahaha ik moet er nog eens hard over nadenken. misschien mag je wel meeKIJKEN.....
(dan zal ik ook de testronde aan je overlaten)
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
-
- Veelvuldig poster
pfffffffffff
ik was al in paniek.... Had het startadres niet opgeschreven, en de site deed het vanochtend niet............
Maar gelukkig hebben we MB nog, dacht ik
Die had het dus ook niet opgeschreven
Tot straks allemaal!
ik was al in paniek.... Had het startadres niet opgeschreven, en de site deed het vanochtend niet............
Maar gelukkig hebben we MB nog, dacht ik
Die had het dus ook niet opgeschreven
Tot straks allemaal!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com