Restauratie van de backfire eend
-
- Heavy user
wat is een trapeze boor? Ziet er iig hééél strak uit!!!
Naaimachine is niet zo moeilijk, onderin doe je het klepje open, en er zo'n klein metalen klosje in. [misschien moet je er nog een busje uithalen en het klosje daar in doen], en boven doe je het grote klosje en vervolgens de draad door alle gare plekjes waarvan je ckers weet dattie er niet door past.
Naaimachine is niet zo moeilijk, onderin doe je het klepje open, en er zo'n klein metalen klosje in. [misschien moet je er nog een busje uithalen en het klosje daar in doen], en boven doe je het grote klosje en vervolgens de draad door alle gare plekjes waarvan je ckers weet dattie er niet door past.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Addicted user
- Contacteer:
Ja in de vernis, dezelfde als die ik voor mijn keukenblad gebuikt heb. Maar sponzen valt wel mee hoor, de orginele zijn ook maar van hardboard en na 20 jaar is er maar 1 krom getrokken en dat komt doordat het water vrij spel had. Dus kwaliteit is nog beter dan orgineel, dus moet met gemak 30 jaar mee kunnen.
Trapeze boor is precies wat het zegt, Stel je een piramide voor, boor begint bij 4 mm en loopt per op tot 16 mm in 7 trappen. Je hoeft niet voor te boren, maar in staal wel aan te raden. Ze zijn verkrijgbaar in diverse maten, ik d8 tot 22mm. Als je bijvoorbeeld gat in buis of plaat wilt maken ben je nu in 1 keer klaar. Tevens werkt elke trap als verzinkboor.
Ja dat met spoeltje weet ik nog, maar hoe ik dat er in moet frotten en de draadjes er door moet pielen, ja dat ben ik vergeten, laatste keer dat ik een naaimachine gebruikt heb is zeker 20 jaar geleden.
Trapeze boor is precies wat het zegt, Stel je een piramide voor, boor begint bij 4 mm en loopt per op tot 16 mm in 7 trappen. Je hoeft niet voor te boren, maar in staal wel aan te raden. Ze zijn verkrijgbaar in diverse maten, ik d8 tot 22mm. Als je bijvoorbeeld gat in buis of plaat wilt maken ben je nu in 1 keer klaar. Tevens werkt elke trap als verzinkboor.
Ja dat met spoeltje weet ik nog, maar hoe ik dat er in moet frotten en de draadjes er door moet pielen, ja dat ben ik vergeten, laatste keer dat ik een naaimachine gebruikt heb is zeker 20 jaar geleden.
-
- Addicted user
- Contacteer:
OK ik ben er uit, de kleur van de eend wordt
triumph powder blue, met oranje kleur triumph marigold, onderstel wordt ivoor wit (RAL 1015)
http://www.modelenium.co.uk/models/show ... =98091.jpg
triumph powder blue, met oranje kleur triumph marigold, onderstel wordt ivoor wit (RAL 1015)
http://www.modelenium.co.uk/models/show ... =98091.jpg
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Addicted user
- Contacteer:
Zo vandaag stoffie gehaald voor de deurtjes en onderlaag van speciaal schuim met stof. Kan ik straks logo van citroen er in stikken met groffe draad van de kleur baby blauw.

OVerigens ik mag het hier niet hardop zeggen met stoffie is van Mercedes, sssst. Kosten 21 euro . Nu alleen nog beetje lijm in spuitbusje en onder de knie krijgen hoe dat verrekte naaimachine werkt.
OVerigens ik mag het hier niet hardop zeggen met stoffie is van Mercedes, sssst. Kosten 21 euro . Nu alleen nog beetje lijm in spuitbusje en onder de knie krijgen hoe dat verrekte naaimachine werkt.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
leuk idee! ben benieuwd naaar het restultaat!
en ja echt mooie schoenen ja
en ja echt mooie schoenen ja

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/