visa gezien

Alles over visa-conversies.
leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 669
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 08:46
Locatie: zuidlaren

Bericht door leo top » wo 6 dec, 2006 08:44

Tom Duckpower schreef:ga ook niet meedoen, maar vraag me af of zulke discussies na 10x gehad te hebben nog zin hebben?
tuurlijk heeft dat geen zin, maar 't is wel leuk.... :D :shock: :D :D :P

flusc
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 347
Lid geworden op: di 19 jul, 2005 09:29
Locatie: Gent

Bericht door flusc » wo 6 dec, 2006 09:49

ach ja,

waarom leg ik er een visa motor in....
gewoon omdat men geitje nu voor geen meter meer vooruit wil (heb lang de ene kant maar een kompressie van 2 kilo :? ) motor heeft nu 218 000 km en dat is mooi geweest vind ik.

en die visa staat daar toch maar te roesten en anders gaat ie de sloop op !
kijk zo stond men geitje als ik ze gekregen heb....
Afbeelding

dus ik denk dat ik mijn bijdrage aan het voortbestaan van de geitjes al geleverd heb !


Flusc
vroem vroem

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » wo 6 dec, 2006 10:32

Enerzijds zonde van de Visa (zijn er nog maar weinig van), maar persoonlijk heb ik liever dat zo'n Visa dan deels gered wordt (dus alleen de motor in dit geval) dan dat het complete apparaat met motor en al naar de sloop gaat.

maar toch, mijn advies, gooi de 'uitgeholde' Visa op het Citroën forum of een veiligsite, desnoods gratis. Misschien zijn er nog anderen die hun Visa rijdend kunnen houden door onderdelen van jouw 'sloopVisa' te gebruiken.
Afblijven.

Gebruikersavatar
Handjes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 613
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 11:52

Bericht door Handjes » wo 6 dec, 2006 10:32

Punky schreef:Alleen is deze discussie al eens eerder bijna uitgelopen in een ruzie. En dat is wat Tom eigenlijk wilde voorkomen.
Je mag best in discussie gaan, maar probeer mekaar ook een beetje in waarde te houden.
Er lijkt me niks aan de hand. Er is nog geen negatieve noot gevallen.
La vie est belle.

thomaaas
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2861
Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
Locatie: Eindhoven de geksteeeh

Bericht door thomaaas » wo 6 dec, 2006 17:47

Flying Duckman schreef: LNA's 2 gehad, zelfde verhaal, beide rot op de sloop terecht gekomen, zonde, ja absoluut, maar je kunt niet alles redden...
Mee eens, als je alles redt wat r te redden valt, zou het ook geen klassieker worden ;)
Bovendien hoor ik ook niemand meer die het eerste model Fort Taunus mistte, of de renault 11, of de Opel Kadett.....
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Gebruikersavatar
Jeroen-citroen
Moderator
Berichten: 2662
Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen-citroen » wo 6 dec, 2006 18:51

Moet je niet zeggen Thomaas ik zou best een kadett A willen hebben hoor en heb ook met veel plezier in een ford anglia gereden :wink:
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

Plaats reactie