Als ik hem heb komt er natuurlijk een fotoreportage!

@Robbert: is het gelukt met de motor?
Van de winter was het veel te koud Rens. Ik zag je aca pick up te koop staan op marktplaats. Met dat gras achterin de bak kan het niet missen. Dat moet Rens zijn auto zijn. Hier pak ik binnenkort ook de restauratie van mijn eend weer op. Eerst heel veel lassenRens schreef:Na een winter in de schuur te hebben gestaan, zal de 2cv weer klaar gemaakt moeten gaan worden voor de komende zomer. De eend heeft nog tot eind Juli APK, dus is het een kwestie van remmen stellen een beurt geven en we kunnen in principe weer rijden.
Van de opfrisbeurt van de motor en de reparatie van het achterpaneel (van summersnoek) is nog niet veel terecht gekomen afgelopen winter (veels te koud en drukte), maar daar kunnen nu eindelijk definitieve plannen voor worden gemaakt.
Zin om weer met dakje open te rijden!
@summersnoek: klopt! Eerst apk, dan het cosmetische werk. Al jeuken mijn handen echt al héél de winter, maar die kou was echt niet tof!summersnoek schreef:Doe maar eerst het hoog nodige aan je eend. Dus eerst even door de apk drukken en dan wellicht eerst weer even rijden. Het laswerk kan wellicht daarna.