haventreffen

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Bartje
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Bartje » zo 7 okt, 2007 09:46

Wie kaatst moet de bal verwachten... dat deed ik donderdagavond dus niet, kreeg een voetbal snoeihard recht in m'n gezicht en was gisteren nog steeds dizzy, helaas. Hopelijk volgend jaar weer want ik vind het wel erg jammer dat ik niet kon komen.

Hopelijk heeft iedereen een goede meeting gehad en zijn de mooie weersvoorspellingen uitgekomen!, Bart

Hanzelman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Hanzelman » zo 7 okt, 2007 17:46

Hey hoi,weer goed thuisgekomen van een leuk weekend aan t frisse indrustrie gebied. Bedankt allemaal voor t leuke weekend en tot de volgende x,en oja Theo,nogmaals sorry dat we zo laat terug waren :wink:
Op onderstaande link staan wat leuke piccies. Groeten allemaal.

http://www.hellseendjes.nl/Haventreffen2007.htm

Afbeelding
Afbeelding
~:-)~

theo-2cv
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door theo-2cv » ma 8 okt, 2007 18:05

maakt niet uit hans heb me toch wel vermaakt.
tjezes reed ik de verkeerde kant op op de terug weg. ik zag rotterdam staan . ik denk daar moet ik niet heen. haha dus ik de andere kant op. dju middelburg moets ik ook niet hebben. dus ik weer omdraaien. toen door spiijkenisse en hoogevliet of zo iets terug de snel weg op. fijn als het daar allemaal vast staat. maar ja we hebben het overleefd.

verder was de meeting echt super ook al was ik in de schemer aangekomen. het uitzicht was ook erg mooi. volgend jaar toch maar weer op weg naar de punt.

ik heb nog een paar plaatjes maar die zet ik op het andere topic

ik zeg: GOED

Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Green-Duckman » ma 8 okt, 2007 18:41

Nou enorm leuk hoor!! denken we oo eens ff aan te wippen om lekker te kletsen en een biertje te doen zijn ze weg!!!! :shock:

Tja wel een paar bekende gezien maar niet iedereen helaas!

Wel Theo nog zijn tent zien opzetten met behulp van het neon licht! :lol:
2cv Vert Bambou '79

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » ma 8 okt, 2007 19:19

Hebben we jullie gemist?! Jammer zeg. Wij waren nog laat weg omdat we uit eten waren. 's Middags trouwens bijna DRIE UUR staan wachten voor de pont naar Maassluis! (Spookeend ook gemist; we zagen je nog langsscheuren toen we onderweg naar de pont waren).

Maar goed: al met al toch weer een lekker weekend met SUPERweer, privé-blusbootshow, maasvlakte, vuurwerk en een hoop gezelligheid. :D Tot volgend jaar!

Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Green-Duckman » ma 8 okt, 2007 20:42

Ja echt behoorlijk jammer dat jullie er niet waren! maar we hebben wel genoten hoor we hebben vooraf nog ff lekker gegeten in brielle!!
Ja spookeen zal het vast nog wel vaak zeggen (ook al best vaak gedaan) Leuk stadje brielle!
2cv Vert Bambou '79

Plaats reactie