Green-Duckman aanschaf HY!
-
- Veelvuldig poster
Ja het zijn naar mijn mening ook echt hele goede!
Ut zijn niet die goedkope zwarte van ong. 60 euro (geloof ik).
Deze gekocht in goes van een niet nader te noemen bedrijf (kan wel via PM) En zijn ook iets dikker als de hierboven omschreven exemplaren.
IDD met een soort zincor laagje er over. en de pasvom weet ik nog niet helemaal omdat ik ze al wel in de koets heb gelast met een zelfgemaakte mal, maar nog niet op het chassis heb gepast! maar tot nu toe goede ervaring. Voordeel is idd ook dat het zwarte transportlakje er niet af geschuurd hoeft te worden.
Wel zijn ze trouwens iets duurder, ik geloof iets van 90eurootjes per stuk.
Laat maar ff horen of je meer wilt weten!
Ut zijn niet die goedkope zwarte van ong. 60 euro (geloof ik).
Deze gekocht in goes van een niet nader te noemen bedrijf (kan wel via PM) En zijn ook iets dikker als de hierboven omschreven exemplaren.
IDD met een soort zincor laagje er over. en de pasvom weet ik nog niet helemaal omdat ik ze al wel in de koets heb gelast met een zelfgemaakte mal, maar nog niet op het chassis heb gepast! maar tot nu toe goede ervaring. Voordeel is idd ook dat het zwarte transportlakje er niet af geschuurd hoeft te worden.
Wel zijn ze trouwens iets duurder, ik geloof iets van 90eurootjes per stuk.
Laat maar ff horen of je meer wilt weten!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
Die hoofdpijn is gelukkig heel erg mee gevalen, ik heb ook het achterdeurtje constant open gehad.
Maar bedankt voor de reacties
Hier is nog te zien wat ik als een van de laatste dingentje moet lassen

Het randje van het derde zij ruitje. Dit word wel een lastig klusje maar komt vast wel goed.
Ohw en de eindstops moeten er nog in elast worden maar die waren nog niet binnen
En da ga ik een leuke tijd van schuren en verfen en plamuren en schuren en schuren tegemoet.
Maar bedankt voor de reacties

Hier is nog te zien wat ik als een van de laatste dingentje moet lassen

Het randje van het derde zij ruitje. Dit word wel een lastig klusje maar komt vast wel goed.
Ohw en de eindstops moeten er nog in elast worden maar die waren nog niet binnen

En da ga ik een leuke tijd van schuren en verfen en plamuren en schuren en schuren tegemoet.
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster