![Afbeelding](http://i19.photobucket.com/albums/b190/dyanemaniac/aca-channeled-low4-snail.jpg)
sorry voor de vervuiling van je topic, maar moest m even posten na een half uur met paint geploeterd te hebben.
douwe
Siemen. Ben in de kerst stemming. Net een lekker diner klaar gemaakt voor me en men huisgenoot. Zal ff kijken wat ik kan doen. Heb photoshop op het werk maar ben er niet veel mee bezig. ben niet thuis in de ins en outs. Kan wel wat voor je vertalen. Maar het is meer een kwestie van doen dan van lezen. natuurlijk.siemen schreef:bedankt voor de tip.
helaas is mijn engels zeer slecht
heej! die breek ik ook net aan! gekregen van mn poolse collega. volgens hem de beste vodka die er is. proost zou ik zeggen.TheSeend schreef: Es zien hoe het na een paar glazen Zubrowka gaat.
Daniel
Nee da's onzin. 't is gewoon gras en klaar. Andere poolse wodka die goed is is Wybrowa iets minder scherp, puur. En ook erg lekker.dyane_maniac schreef:heej! die breek ik ook net aan! gekregen van mn poolse collega. volgens hem de beste vodka die er is. proost zou ik zeggen.TheSeend schreef: Es zien hoe het na een paar glazen Zubrowka gaat.
Daniel
edit:
klopt t dat ie naar dat strootje smaakt??? vin ik toch wat minder....