De 10de 2cv.nl Forum Trofee was af te halen(in Friesland)
Moderator: Hanzzl69
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Als ik het zo mag geloven ligt ie er in augustus nog!
Ik zal eens met the Duckslayer overleggen of er tegen die tijd een weekendje Friesland in zit. Heb ik nog even de tijd om de taal te leren..
Ik zal eens met the Duckslayer overleggen of er tegen die tijd een weekendje Friesland in zit. Heb ik nog even de tijd om de taal te leren..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
Ik denk dat onze Friezen niet te porre nzijn voor een trofee......
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Hjallø Fjriezen, dje tjrøfee ljigt ijn Sjneek bjij ejejn ejlejctricitejitshuisjej ijn ejejn pjarkje øjp dje pjrins hjendrikkade. Ajls jje hjem vjindt kjrijg jje ejejuwigej rjøem ejn ijets ljekkers . Mjisschien wjel sjuikerbrøød ! je mjag hjem vjerstøppen ijn bjuurland gjrøningjen ,dan vjertalen wjij hjet wjel wjeer zjødat ije djaar øjøjk wjeer ejejn mjand bjlijft ljiggen.
als je je sokken maar aanhoudt !
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Zeist - Sneek - 1 hr en 27 min.
En dan ook nog een omweg terug via Grun of Overijssel om hem weer te verstoppen.
Ik wacht toch even op een onverschrokken Groninger die in vijandelijk gebied een gewaagde undercover-missie uitvoert, nl het wegkapen van de Trofee onder de neus van de Friezen!
En dan ook nog een omweg terug via Grun of Overijssel om hem weer te verstoppen.
Ik wacht toch even op een onverschrokken Groninger die in vijandelijk gebied een gewaagde undercover-missie uitvoert, nl het wegkapen van de Trofee onder de neus van de Friezen!
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
maar in de tussentijd had hij wel al veiliggesteld kunnen wezenHanzzl schreef:Zeist - Sneek - 1 hr en 27 min.
nu licht hij daar zielig alleen met een rottend voedselpakket
gr gerard