lelijke eendje en ami 6je
- Eendeke
- Veelvuldig poster
JEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Zij RIJDT!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag helemaal in elkaar gezet en zelfs al gereden!
Nog geen foto's, maar het is een hele gekke leuke rare eend geworden
Echt, je weet niet wat je ziet! Rood met grijs!
Motor in één keer starten, en nu hoef je de sleutel maar om te draaien en zij loopt al! En na zo een lange tijd stilstand........... Echt te gek!
Morgen komt er misschien wel een foto, maar vrijdag gaat zij al naar de keuring, dus moet nog wel wat kleine dingetjes doen (zoals velgen+banden, verlichting en toch 1e demper.........)
Groetjes
Vandaag helemaal in elkaar gezet en zelfs al gereden!
Nog geen foto's, maar het is een hele gekke leuke rare eend geworden

Motor in één keer starten, en nu hoef je de sleutel maar om te draaien en zij loopt al! En na zo een lange tijd stilstand........... Echt te gek!
Morgen komt er misschien wel een foto, maar vrijdag gaat zij al naar de keuring, dus moet nog wel wat kleine dingetjes doen (zoals velgen+banden, verlichting en toch 1e demper.........)
Groetjes

- Eendeke
- Veelvuldig poster
foto's!
Hallo Allemaal!
Nou, nog steeds geen foto's, en nu staat de auto even onder een hoes, omdat ik vanmiddag de voorbumper had geverfd, en bang ben dat het weer gaat regen, en het dan voor de 4e keer moet gaan verven!
MAAAAAAR..........Ik heb 2 jaar apk sinds gisteren!
Niets aan de hand, en er zo doorheen! Alles was helemaal goed, en heb alleen even mijn kleppen laten stellen en even laten nakijken. Super hoor, lekker 2 jaar!
Morgen hopelijk mooi weer (vandaag voor het eerst met open dak gereden, heerlijk!!!, en morgen wil ik foto's maken!
Ze komen gauw, maar ik kan jullie alvast verklappen, het is een plaatje
Groetjes bob
Nou, nog steeds geen foto's, en nu staat de auto even onder een hoes, omdat ik vanmiddag de voorbumper had geverfd, en bang ben dat het weer gaat regen, en het dan voor de 4e keer moet gaan verven!
MAAAAAAR..........Ik heb 2 jaar apk sinds gisteren!

Morgen hopelijk mooi weer (vandaag voor het eerst met open dak gereden, heerlijk!!!, en morgen wil ik foto's maken!
Ze komen gauw, maar ik kan jullie alvast verklappen, het is een plaatje

Groetjes bob
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Eendeke
- Veelvuldig poster
ja
Ja, die lak! Met een lakroller krijg je een mooi resultaat, en het is ook gewoon spuitbaar. De laatste laag buiten is gespoten.
Het dekt erg goed, en het is vind ik ook nog betaalbaar
Ik vind het dus een aanrader!
Het dekt erg goed, en het is vind ik ook nog betaalbaar

Ik vind het dus een aanrader!
- Eendeke
- Veelvuldig poster
je
Dank je
De spatborden staan erg mooi en passen gelukkig ook goed
Nu heb ik alleen nog een heel stom vraagje aan de kenners.... Wat kan ik nu het beste tanken?? Op het plaatje (ZWART) dat er schijnbaar opnieuw is op gepopnageld??? staat rechts boven: A 06/664 en het nummer is:
GA 02000605.
Is deze motor nu bestemd voor euro 95, of is het plaatje nu niet echt meer geloofwaardig?? Op de Catssite kwam ik er even niet uit!
MVG bob
Laat maar, vond het opeens wel! Kan dus euro 95 tanken. Hopen maar dat dat plaatje klopt dan!
Groetjes!

Nu heb ik alleen nog een heel stom vraagje aan de kenners.... Wat kan ik nu het beste tanken?? Op het plaatje (ZWART) dat er schijnbaar opnieuw is op gepopnageld??? staat rechts boven: A 06/664 en het nummer is:
GA 02000605.
Is deze motor nu bestemd voor euro 95, of is het plaatje nu niet echt meer geloofwaardig?? Op de Catssite kwam ik er even niet uit!
MVG bob
Laat maar, vond het opeens wel! Kan dus euro 95 tanken. Hopen maar dat dat plaatje klopt dan!

Groetjes!
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik gooi er 98 in, maar als dit niet voorhanden is werkt Vpowah van shell ook wel. Dit is een langlopende discussie bij kitcarbouwers die graag iets meer pit uit hun kit halen, zelf vind ik dat het "lijkt" alsof vpower iets meer pit geeft maar ik tank het alleen als er echt geen 98 uit de pomp komt, het is dure meuk. 95 heb ik nog niet geprobeerd.
Ik had begrepen dat, als je motor al wat ouder is, er inmiddels zoveel lood aan de binnenkant zit dat je geen loodhoudende benzine of loodvervanger hoeft te gebruiken.
Ik had begrepen dat, als je motor al wat ouder is, er inmiddels zoveel lood aan de binnenkant zit dat je geen loodhoudende benzine of loodvervanger hoeft te gebruiken.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Geen enkele eend na 1968 heeft lood nodig, dus of er nou wel of geen lood aanwezig is, dat is niet van belang.Skidder schreef: Ik had begrepen dat, als je motor al wat ouder is, er inmiddels zoveel lood aan de binnenkant zit dat je geen loodhoudende benzine of loodvervanger hoeft te gebruiken.
Zoals altijd vermeldt, oude motoren 98 tanken en de S6 (dus met lage compressie) mogen 95 tanken.