2cv bleu myosotis 1986 custom
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
44800 Dan moet je die groene bij mij in de schuur zetten Piet dan hoef ik niet zo te zoeken op het forum hoe iets in elkaar zit
Gistermorgen de bandjes opgehaald en meteen maar gemonteerd.

De kabelboom is inmiddels ook klaar met dank aan het forum
het was even zoeken maar het laatste kabeltje bleek een massadraadje te zijn. Kortom de stroom is voor zover klaar. Nu nog wat extra draden trekken voor het radiootje en dan kan de binnenbekleding er weer in.
Omdat ik de benzinevulpijp nog moet maken (de connectie) en de beugeltjes voor de spatlappen ben ik maar begonnen met het monteren van de achterspatborden. Begint er gelijk ook weer een beetje als een auto uit te zien. Tevens de uitlaat gemonteerd. Kunnen we weer eens starten
Viel niet mee om de achterspatborden te monteren passen meten passen meten passen meten en eigenlijk gewoon doen
op de eerste foto's zijn ze nog niet passend omdat alles nog aangedraaid moet worden.

Om netjes een verloop van de c stijl en het spatbord te maken een rubber profiel ertussen gemaakt. Benodigdheden. Een hout blok, hamer en een doorslagpijpje.

Spatborden worden gemonteerd met rvs boutjes. Voor de achterspatborden zijn er speciale rvs ringetjes om de druk te verdelen op het polyester. Aan de onderkant heb ik wat plastic geplakt tegen het krassen..

En monteren maar

Ietsje langer over de linker gedaan die is klaar nu de rechterkant.

Dit profiel heb ik gebruikt

Ennnnn klaar

Nog een paar extra fotootjes gemaakt. Tevreden met het eindresultaat het begint alweer een beetje als een auto uit te zien

Uitlaatje zit er ook netjes onder dacht ik zo

Volgend punt de benzine vulpijp. Even de dop Erin gezet voor de foto

Vanavond weer verder.

Wordt vervolgd.........

Gistermorgen de bandjes opgehaald en meteen maar gemonteerd.

De kabelboom is inmiddels ook klaar met dank aan het forum

Omdat ik de benzinevulpijp nog moet maken (de connectie) en de beugeltjes voor de spatlappen ben ik maar begonnen met het monteren van de achterspatborden. Begint er gelijk ook weer een beetje als een auto uit te zien. Tevens de uitlaat gemonteerd. Kunnen we weer eens starten

Viel niet mee om de achterspatborden te monteren passen meten passen meten passen meten en eigenlijk gewoon doen

Om netjes een verloop van de c stijl en het spatbord te maken een rubber profiel ertussen gemaakt. Benodigdheden. Een hout blok, hamer en een doorslagpijpje.

Spatborden worden gemonteerd met rvs boutjes. Voor de achterspatborden zijn er speciale rvs ringetjes om de druk te verdelen op het polyester. Aan de onderkant heb ik wat plastic geplakt tegen het krassen..

En monteren maar

Ietsje langer over de linker gedaan die is klaar nu de rechterkant.

Dit profiel heb ik gebruikt

Ennnnn klaar

Nog een paar extra fotootjes gemaakt. Tevreden met het eindresultaat het begint alweer een beetje als een auto uit te zien

Uitlaatje zit er ook netjes onder dacht ik zo

Volgend punt de benzine vulpijp. Even de dop Erin gezet voor de foto

Vanavond weer verder.

Wordt vervolgd.........
Laatst gewijzigd door Ducksen op do 13 mar, 2014 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
in 1 woord........... wreed......
betekenis, vul in naar eigen behoefte...
wreed (bn): barbaars, beestachtig, bloeddorstig, fel, gemeen, gruwelijk, hard, hardvochtig, hardvochtig, inhumaan, meedogenloos, misdadig, moorddadig, onbarmhartig, ongevoelig, onmenselijk, pijnlijk, sadistisch, smartelijk, streng, tiranniek, vinnig, woest, wredelijk, wreedaardig

betekenis, vul in naar eigen behoefte...
wreed (bn): barbaars, beestachtig, bloeddorstig, fel, gemeen, gruwelijk, hard, hardvochtig, hardvochtig, inhumaan, meedogenloos, misdadig, moorddadig, onbarmhartig, ongevoelig, onmenselijk, pijnlijk, sadistisch, smartelijk, streng, tiranniek, vinnig, woest, wredelijk, wreedaardig

- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
laat ze er dan maar meteen een 4 cylinder in leggen!deusjevo schreef:Denk dat Citroen hem zo weer in serie kan gaan maken met die van jou als prototype![]()
Succes!
Maar idd wat vet, geen fan van de verbreding, smaak dingetje, maar, een hele dike en zeer gemeende WOW
(wist je dat mijn spookeend v 1.5 ook die kleur heeft op kenteken....)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- summersnoek
- Regelmatige poster
Heej Ducksen,
Je hebt niet de originele stripjes gebruikt voor de spatborden achter, maar rubber.
Ziet er heel mooi uit. De originele stripjes gaan op een gegeven moment verdrogen en dan is jouw keuze voor rubber wel handig. Ik wil tzt wel eens horen waar je jouw rubbers vandaan hebt in een pm of in real life. Wellicht zijn er meerdere rubberboeren die zoiets hebben. Soms staan dat soort jongens ook op een citroenbeurs. Volgens mij ben ik er op de citrobeurs wel eens 1 tegengekomen.
Je hebt niet de originele stripjes gebruikt voor de spatborden achter, maar rubber.
Ziet er heel mooi uit. De originele stripjes gaan op een gegeven moment verdrogen en dan is jouw keuze voor rubber wel handig. Ik wil tzt wel eens horen waar je jouw rubbers vandaan hebt in een pm of in real life. Wellicht zijn er meerdere rubberboeren die zoiets hebben. Soms staan dat soort jongens ook op een citroenbeurs. Volgens mij ben ik er op de citrobeurs wel eens 1 tegengekomen.
Crisis is van 2 eenden 1 eend maken
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
- summersnoek
- Regelmatige poster