Duintje, Tom D: complimenten! Ik dacht dat ik al heel wat aan 't vervoeren was met een grote groene plant tussen de stoelen en de achterbank, met z'n bladeren boven het open dak uit, maar dit slaat alles!

nee, deze staat voor de woonkamer...daar stond nog niks...Punky schreef:Is die boom bedoeld om het huis naast je weer verkoopbaar te maken ofzo?![]()
ja, nog steeds..Transat schreef:(Is dat huis nog steeds te koop dan?)
met mijn eerste eend heb ik eens in een keer drie spoorbielzen vervoerd . Lagen tot onder het dashboard in. Daarna een complete schutting van een stuk of 20 planken en palen. Hing wel bijna aan de grond maar toch thuis gekomen. Klapstuk is echter de verhuizing van de hele inboedel geweest. Als je alleen de bestuurdersstoel laat staan heb je een gigantische laadvloer.....Transat schreef:Duintje, Tom D: complimenten! Ik dacht dat ik al heel wat aan 't vervoeren was met een grote groene plant tussen de stoelen en de achterbank, met z'n bladeren boven het open dak uit, maar dit slaat alles!
komt doordat de kabel van de cc iets uitrekt, ik zet em altijd vast met een iets dieper ingetrapt pedaal, zakt ie vanzelf terug naar de goede snelheid!Tom Duckpower schreef: Verder nog de Cruise Control ingebouwd. Das werkelijk simpel.
Moet er alleen nog even naar kijken, want als ik m aanzet, zie je de snelheid heel langzaam terug lopen.
Mss is de veer van de gashendel wat te strak...
nee,is een gewoon geel eendje, dat een beetje lak mist.charleston tuning schreef:zie ik op de eerste foto niet een geel zwarte charleston in je ventilatie opening staan![]()