maar dat verven komt helemaal goed hoor...
Mss zitter er straks alleen maar druipers in..Ik heb het wel zelf gedaan

yeah, and i like it. Denk dat ik m rouge vallelunga ga makenPunky schreef:Tom ik wil je niet ongerust maken hoor, maar tussen je driehoekje en je wiel zit aan een kant een eng rood ding!!!
.. of alleen overdag rijden ....Tom Duckpower schreef: Moet dadelijk wel een elektra-probleem oplossen. Iedere keer als ik de verlichting aanzet knalt er een zekering uit. Dus daar ga ik even naar kijken, denk ik.
Tom Duckpower schreef:yeah, and i like it. Denk dat ik m rouge vallelunga ga makenPunky schreef:Tom ik wil je niet ongerust maken hoor, maar tussen je driehoekje en je wiel zit aan een kant een eng rood ding!!!.
inmijneendje schreef:Ik vind dat rood nue eigenlijk ineens wel heel erg mooi.Punky schreef:een eng rood ding!!!
Werd ook wel tijd!!!!Transat schreef:Tom Duckpower schreef:yeah, and i like it. Denk dat ik m rouge vallelunga ga makenPunky schreef:Tom ik wil je niet ongerust maken hoor, maar tussen je driehoekje en je wiel zit aan een kant een eng rood ding!!!.
inmijneendje schreef:Ik vind dat rood nue eigenlijk ineens wel heel erg mooi.Punky schreef:een eng rood ding!!!![]()
Punky! Iedereen is hier van z'n geloof gevallen! Ze vinden rood mooi!
Dat gaat niet goed zo....
in een ander topic heb ik dit laatst gezegd:Malle Babbe schreef:Werd ook wel tijd!!!!Transat schreef:![]()
Punky! Iedereen is hier van z'n geloof gevallen! Ze vinden rood mooi!
Dat gaat niet goed zo....
![]()
Code: Selecteer alles
ja, al die kinders die je na gaan praten dat rood lelijk is..dat gaat ook vervelen. Ik ga nu over op blauw denk ik, of dat saaie grijs. Ben er nog niet uit ;)