Mijn eendje
Dankje, ja begint het nog leuker te worden als je de voorruitgang een beetje gaat zien en het weer 1 geheel begint te vormen. De eerste daglicht foto,s zullen in het voorjaar komen. Rode eenden club? Wist niet dat dat bestond....hmmm mischien maar eens lid worden dan..
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
https://sites.google.com/site/association2cvrouge/
er staat volgens mij al een foto van je eend op de site. Toen de koets al rood was maar de rest nog geel. had. Als voorbeeld: als je eend voor een deel rood is, maar lang niet helemaal mag je dus niet lid worden. Onder het kopje'algemeen'. is volgens mij bij jou voor de deur.
Ik denk dat je na al die schone arbeid moeiteloos door de ballotage komt.
Gr Rob
er staat volgens mij al een foto van je eend op de site. Toen de koets al rood was maar de rest nog geel. had. Als voorbeeld: als je eend voor een deel rood is, maar lang niet helemaal mag je dus niet lid worden. Onder het kopje'algemeen'. is volgens mij bij jou voor de deur.
Ik denk dat je na al die schone arbeid moeiteloos door de ballotage komt.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T6JD4YNT-G.jpg
Het begint inmiddels lekker op te schieten
Ik heb de deurtjes er weer in gehangen, ander koplampframe gespoten en gemonteerd, koplampen gespoten en gemonteerd en als laatste de motorkap weer op z,n plek gezet. Ja,het begint weer aardig op een eend te lijken. Okee, alles moet nog wel aangesloten worden en ook de ramen , sloten sierstrips ed moeten nog gemonteerd worden maar ik ben wel een stuk dichterbij het eind resultaat. Wat nu ook zichtbaar begint te worden bum.nl/Foto-ETMFOEEL-G.jpg[/img]
deurtjes er weer in
chassis balken in de motor ruimte met een staalborstel schoon gemaakt en in de owatrol gezet
Ander koplampframe gemonteerd met de koplampen(uiteraard een smal frame)
Volgende keer de spatborden erop.
Ik heb de deurtjes er weer in gehangen, ander koplampframe gespoten en gemonteerd, koplampen gespoten en gemonteerd en als laatste de motorkap weer op z,n plek gezet. Ja,het begint weer aardig op een eend te lijken. Okee, alles moet nog wel aangesloten worden en ook de ramen , sloten sierstrips ed moeten nog gemonteerd worden maar ik ben wel een stuk dichterbij het eind resultaat. Wat nu ook zichtbaar begint te worden bum.nl/Foto-ETMFOEEL-G.jpg[/img]
deurtjes er weer in
chassis balken in de motor ruimte met een staalborstel schoon gemaakt en in de owatrol gezet
Ander koplampframe gemonteerd met de koplampen(uiteraard een smal frame)
Volgende keer de spatborden erop.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Dank je, ook afgelopen week nog niet stil gezeten kijk maar naar foto,s.
komt natuurlijk nog isolatiemateriaal aan de binnenkant vd motorkap
nu volgen nog een paar foto,s die zonder flitsert genomen zijn, dat geeft een beter beeld van de kleur zoals het werkelijk is.
oude koplamp frame, met dat rare bakkie eronder.
Ik moet nog even een nieuwe voorbumper kopen ,maar die komt er dus wel op.
Volgende keer ga ik de ramen in de portieren zetten, slotjes monteren, sierlijsten ed.
komt natuurlijk nog isolatiemateriaal aan de binnenkant vd motorkap
nu volgen nog een paar foto,s die zonder flitsert genomen zijn, dat geeft een beter beeld van de kleur zoals het werkelijk is.
oude koplamp frame, met dat rare bakkie eronder.
Ik moet nog even een nieuwe voorbumper kopen ,maar die komt er dus wel op.
Volgende keer ga ik de ramen in de portieren zetten, slotjes monteren, sierlijsten ed.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Dankje!, die gele wagen op de achtergrond is een chevrolet pick-up uit 1952.
Die is van m,n baas en gaat helemaal gerestaureerd worden door hem. Geloof dat ie baby blauw word. Momenteel is hij met het chassis en de motor ervan bezig.
Die is van m,n baas en gaat helemaal gerestaureerd worden door hem. Geloof dat ie baby blauw word. Momenteel is hij met het chassis en de motor ervan bezig.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Afgelopen week niet zo heel bijster veel gedaan, in totaal een uurtje aan gewerkt. Ik heb de sloten en portier handels weer gemonteerd en de sierstrippen op de deuren gezet. Ik moet er ook bij zeggen dat het al flink koud begint te worden in de sleutel schuur, dus ik voel de winterstop naderen. Komende week ga ik nog proberen om de ruiten in de portieren te zetten en de verlichting aan te sluiten.......en als ik de vooruitzichten bekijk kan het daarna wel eens guur en koud zijn, dus dan stop ik er mee. In maart ga ik weer verder en is de bedoeling dat ik hem dan begin april dusdanig af heb dat ie de stalling weer kan verlaten en de laatste dingetjes als bekleding, sierstripjes en afwerk dingetjes lekker thuis voor de deur kan afmaken.
De foto,s
De foto,s
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8