Pagina 6 van 8
Geplaatst: ma 9 dec, 2013 21:31
door wusten-fuchs
Captain Krimson schreef:da's bij mij ook het probleem, als ik het kon betalen had Frunobulax al lang een gegalvaniseerde koets gehad...
oh ti,s anders toch gelukt bank overvallen ????

Geplaatst: di 10 dec, 2013 10:38
door Captain Krimson
wusten-fuchs schreef:Captain Krimson schreef:da's bij mij ook het probleem, als ik het kon betalen had Frunobulax al lang een gegalvaniseerde koets gehad...
oh ti,s anders toch gelukt bank overvallen ????

Aantrekkend werk en onuitputtelijke hulp van een paar geweldige vrienden
Geplaatst: vr 13 dec, 2013 22:39
door hobbes
De casper en hobbes eend had al in 1998 een verzinkt chassis ""gekregen"" daar is sinds januari 2013een verzinkte dyane koets opgekomen. We hebben er 1 auto voor verkocht. Met het ontlakken en het verzinken was ik iets van 2500 euro kwijt. Ik had hem zelf gedemonteerd en kaal aangeleverd.Het las werk dat na het ontlakken tevoorschijn kwam heb ik ook zelf gedaan. Vanwege de ( jonge) kinderen en de iets grotere ruimte achterin hebben we voor de dyane koets gekozen.
Het is veel geld maar de investering zeker waard. je moet wel goed opletten bij wie je het laat doen. Een deur en een spatbord zet ik op een zaterdag nog wel over maar een complete koets ( met het bekende renovatie werk wordt wat lastiger...).
De koets van de groene eend staat nu los op het onderstel van de dyane in de schuur te wachtten tot ik weer tijd en zin heb om hem weer op te bouwen ( koets vraagt ook om aandacht)
Geplaatst: za 14 dec, 2013 16:15
door wusten-fuchs
Captain Krimson schreef:wusten-fuchs schreef:Captain Krimson schreef:da's bij mij ook het probleem, als ik het kon betalen had Frunobulax al lang een gegalvaniseerde koets gehad...
oh ti,s anders toch gelukt bank overvallen ????

Aantrekkend werk en onuitputtelijke hulp van een paar geweldige vrienden

en je rijd sinds vandaag op een nieuwe soort brandstof ? begreep ik ?
Geplaatst: zo 15 dec, 2013 10:49
door Captain Krimson
wusten-fuchs schreef:Captain Krimson schreef:
Aantrekkend werk en onuitputtelijke hulp van een paar geweldige vrienden

en je rijd sinds vandaag op een nieuwe soort brandstof ? begreep ik ?
ssst, mogen mensen zelf ontdekken

Het systeem is nog in experimentele fase. Volledig biologisch trouwens

Geplaatst: zo 15 dec, 2013 11:08
door Captain Krimson
Met dank aan Duckservice, Daniël Roels, Julian en Frank Op de Weegh, Benno Legters, Menno Kwakkestijn, Joanneke van der Nagel en vele anderen die gesteund hebben.
Geplaatst: zo 15 dec, 2013 12:54
door 2cvmaarten
En ga je hem nog verven in een kleur of laat je hem zoals bij nu is? Nu moet ik zeggen dat dit ook gaaf is zo!
Geplaatst: do 19 dec, 2013 00:04
door Captain Krimson
2cvmaarten schreef:En ga je hem nog verven in een kleur of laat je hem zoals bij nu is? Nu moet ik zeggen dat dit ook gaaf is zo!
voorlopig blijft hij zo (misschien een paar rode accenten om er meer een eenheid van te maken. Ik kan hem voorlopig zowiezo nog niet schilderen, de zink moet zich nog zetten (heb ik begrepen)
Geplaatst: do 19 dec, 2013 07:08
door LPGo
Dan had ik een sloopeend van voor '74 gekocht en laten verzinken, nu gaat het je een hoop berlastinggeld kosten......
Geplaatst: zo 22 dec, 2013 22:21
door Captain Krimson
Er is niets mis met belasting betalen als je veel kilometers rijdt.
Geplaatst: zo 22 dec, 2013 22:26
door LPGo
Ik benut gewoon de mogelijkheden die de overheid mij (nog) geeft.....
We zullen mekaar wel nooit begrijpen......
Geplaatst: ma 23 dec, 2013 00:10
door Willem2
Captain Krimson schreef:Er is niets mis met belasting betalen als je veel kilometers rijdt.
+1
Geplaatst: ma 23 dec, 2013 15:09
door Twécévé
Schitterend zo'n gegalvaniseerde koets. Moet toch ontspannen rijden in de regen lijkt me. Alleen, wat nu als je wordt aangeraden, bijv van achteren of tegen een dorpel? Moet dan de hele koets vervangen worden?
Geplaatst: ma 23 dec, 2013 18:22
door RobM
Captain Krimson schreef: Joanneke van der Nagel
de psychiater?
doe haar de groeten!
Gr Rob
Geplaatst: ma 23 dec, 2013 19:43
door wusten-fuchs
Twécévé schreef:Schitterend zo'n gegalvaniseerde koets. Moet toch ontspannen rijden in de regen lijkt me. Alleen, wat nu als je wordt aangeraden, bijv van achteren of tegen een dorpel? Moet dan de hele koets vervangen worden?
nee vaker gedaan MITS er geen peterbilt -truck met 100 km/h overheen dendert

kan er bij kleinere schade,s gewoon weer een verzinkt plaatwerkdeel worden ingezet in geval van totale schade vergoed de verzekering de koets ( wel laten taxeren MAAR DA,S LOGISCH )