Nieuwe "oude" eend.
- Ed147
- Veelvuldig poster
Vanmorgen en vanavond bezig geweest met het demonteren van de Dyane.........
Nou hou ik erg van Italiaans eten, maar deze spagettie brei vind ik maar niks!!
Wist niet dat er zoveel bedrading in zo'n autootje zat.
Dit wordt waarschijnlijk mijn dashboard:
Zou ik zonder problemen m'n richtingaanwijzer op de schakelaar links aan kunnen sluiten?
Nou hou ik erg van Italiaans eten, maar deze spagettie brei vind ik maar niks!!
Wist niet dat er zoveel bedrading in zo'n autootje zat.
Dit wordt waarschijnlijk mijn dashboard:
Zou ik zonder problemen m'n richtingaanwijzer op de schakelaar links aan kunnen sluiten?
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb ook heel lang met een knopje dat eigenlijk bedoeld was voor stadslicht mijn knippers aangestuurd. Dit werkt eigenlijk alleen lekker met een (stuk) kleiner stuur in de eend.
Ik had het zo gemaakt dat er nog extra bedrading liep en ik zo de normale weer kon plaatsen. Maar het kan gewoon hoor, geen enkel probleem met wat lochies nadenken. Ik heb mijn oude (eigengemaakte) kabelboom nog liggen in een doos ergens.....
Ik had het zo gemaakt dat er nog extra bedrading liep en ik zo de normale weer kon plaatsen. Maar het kan gewoon hoor, geen enkel probleem met wat lochies nadenken. Ik heb mijn oude (eigengemaakte) kabelboom nog liggen in een doos ergens.....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- hertog jan
- Gebruiker
Hoi ed,
Ik weet niet of jij de voorbumper van je sloop 2cv az nog wilt gebruiken.
Maar anders heb ik daar wel interesse in, heb zelf ook zo´n bumper. De mijne is van polyester, dit vind ik er te netjes uitzien. Heb liever een gedeukte bumper, misschien kunnen we ruilen?
Groet Patrick.
Ik ben degene die een jaar geleden je dyane hardtop heeft gekocht, was toen bij je met ribbelkap eend.
Maar anders heb ik daar wel interesse in, heb zelf ook zo´n bumper. De mijne is van polyester, dit vind ik er te netjes uitzien. Heb liever een gedeukte bumper, misschien kunnen we ruilen?
Groet Patrick.
Ik ben degene die een jaar geleden je dyane hardtop heeft gekocht, was toen bij je met ribbelkap eend.
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)
- Ed147
- Veelvuldig poster
Ik ga inderdaad maar de oude schakelaars gebruiken.Bull Frog Bleu schreef:ik zou denk ik de knipperlichten gewoon aan het stuur doen in de kleur van het stuur. Of je moet zo'n oude eierwekkerschakkelaar van de jaren 50ombouwen en midden op dashboard plaatsen. Lijkt me niet handig met schakelen en tegelijk nog die schakelaar bedienen.
Die zijn de zelfde kleur, moet ook goed staan!
Alleen kijken of ik iets kan maken voor de overige schakelaars en lampjes.
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
- Ed147
- Veelvuldig poster
hoi Patrick!hertog jan schreef:Hoi ed,
Groet Patrick.
Ja, die kan ik me absoluut herinneren!!
Maar die bumper, daar wil ik het een en ander aan lassen om toch maar daar de knipperlichten in te verwerken.
Mocht ik nog van idee veranderen, hoor je van me!
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
-
- Veelvuldig poster
Schakelaar knipperlichten en lampen/claxon kunnen wel aan het stuur. Zoals origineel bij een eend uit die jaren.
Enkel ruitenwisser knop moet op dash en misschien knopje voor remdruklampje. Die beide knoppen heb je er zo te zien al inzitten.
Alleen de verklikkerlichtjes zijn vanwege het bouwjaar van het chassis wel verplicht maar die zou je in het onderste stukje kunnen boren onder het dasboard stukje.
Enkel ruitenwisser knop moet op dash en misschien knopje voor remdruklampje. Die beide knoppen heb je er zo te zien al inzitten.
Alleen de verklikkerlichtjes zijn vanwege het bouwjaar van het chassis wel verplicht maar die zou je in het onderste stukje kunnen boren onder het dasboard stukje.
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster