Pagina 6 van 10

Geplaatst: do 26 jan, 2006 17:59
door Aloha Beach Cruiser
nog de orginele :D , maar ooit als voor mij de euro's van blik worden... :lol:

Geplaatst: do 26 jan, 2006 19:22
door Green-Duckman
Van jouw wist ik ut al!! :D
Ik bedoelde catsit!!???

Geplaatst: do 26 jan, 2006 19:52
door Gast
versnellingsbak maakt niks uit voor vermogen.
ik rij altijd met gs(a) bakken op visa motoren.
2cv bakken houden het niet lang genoeg vol.

Geplaatst: do 26 jan, 2006 20:12
door Green-Duckman
daar doelde ik ook op!! het uithoudings vermogen!!! :lol:

Geplaatst: do 26 jan, 2006 21:32
door rusty
heb ook visablok met eendenbak, heb tot nu toe nog geen problemen gehad (40.000 km) grootste deel met sportfilter gereden, nu met visafilter en turbotube (50 mm diameter) moeten nog grotere sproeiers in.

Ook heb ik een aangepaste uitlaat, de eerste demper is een open buis van 100 mm, daarna 45 mm pijp tot de tweede demper (van visa 2 cil.) en dan tot het eind weer 45 mm pijp. werkt erg goed, had zeker het idee dat de orginele uitlaat erg veel weerstand had, motor wilde niet echt snel in toeren klimmen . dus precies wat er op de duitse site beschreven wordt!

gretz Rusty

Geplaatst: do 26 jan, 2006 21:37
door Aloha Beach Cruiser
gsa bak achter visa :? moeilijk te monteren??

Geplaatst: do 26 jan, 2006 22:28
door robin2cv
meer info kan je op cats zijn site vinden hoor. Ik rij nu ook met visablokje zonder luchtfilter! en dyane bak en gaat goed wel veel wiel spinning. Misschien breder als 125 gaan vanvoor.
greets robin

Geplaatst: vr 27 jan, 2006 16:45
door Aloha Beach Cruiser
mm, komt dat omdat de diane bak een nog lagere 1e heeft dan een gewone 2cv bak? ja toch.. :? dan kun je toch beter de 4e versnelling van de AK diane in een 2cv bak knopen....?!

m'n eende bak gaat prima ( niet veel km nog mee gereden), alleen de eerste is "VROEM" en je zit in de twee..en de vierde tja 130 maximaal he, anders wordt het met de toeren echt te gek

Geplaatst: vr 27 jan, 2006 17:53
door backfire
ja en nee

1e is lager, maar ak heeft langere eindoverbrenging, de 4 is ook lager dan die van de eend dus die wil je ook niet in de 2cv bak.

wat je wilt is de eindoverbrenging van de ak in de 2cv bak monteren.

Geplaatst: vr 27 jan, 2006 18:03
door Aloha Beach Cruiser
:?: IK DACHT DAT JE MET EEN (ow sorry) AK bak sneller kon rijden..

Geplaatst: vr 27 jan, 2006 18:57
door backfire
ja klopt ook, iets

met de combo nog iets meer.

20.65 (125) 21.10 (135) dyane / acadiane
21.18 (125) 21.65 (135) Ami 6 (4 idem 2cv en eindoverbrenging idem acadiane)

Geplaatst: ma 19 jun, 2006 18:58
door HaZ
om over de uitlaten verder te gaan,
M'n broer (makkelijk, 3 broers die je besmetten met 2cv en citrofilie), heeft me beloofd een rvs uitlaate te lassen, nou ja, 2, 1 voor elke kant. Ik heb al een versie gehoord dat hij er een originele onder heeft gezet, maar dan van rvs, en ik geloof dat hij 2 decibel onder het max toegestane volume zat. Afgezien van het mooie geluid, vraag ik me af wat je vermogensverlies zal zijn als je de uitlaat splitst. Ik ben wel zo ver dat ik weet dat er tegendruk nodig is, maar da's ook ongeveer alles :oops: lol

Geplaatst: di 20 jun, 2006 16:27
door Aloha Beach Cruiser
dan kun je toch simpel een uitgang bij je eerste demper in maken... heeft de pickup van C&C ook! met Vet geluid!! (maar voor mij te hard!)

Geplaatst: di 20 jun, 2006 20:09
door etjen
(maar voor mij te hard!)
Jeetje CT... De wonderen zijn de wereld nog nie uit... :wink:

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 17:16
door Aloha Beach Cruiser
ja misschien vertel ik wat ouds... waarschijnlijk wel dus.. :oops: