Velgen verbreden
-
- Regelmatige poster
Vorige jaar heb ik contact gehad met velgenservice hellevoetsluis en die kunnen alleen velgen naar buiten verbreden. Aan eendenvelgen hebben ze daar een hekel aangezien deze velgen super dun zijn.backfire schreef:dan is hellevoetsluis denk ik dichter in de buurt.
Als je de velgen op gaat sturen kan ik je v/d Mik aanraden!
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ga mijn spatboarden 7cm breder maken aan de achterzijde. Ze zeggen 185 achter past dan. Is er iemand die weet wat de maximale maat aan de voorkant is zonder aanpassen. Of aanlopen?
Weet iemand de waarden of maten die ik door moet geven of zijn er standaard brede velgen te koop?
Weet iemand de waarden of maten die ik door moet geven of zijn er standaard brede velgen te koop?
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
voor kun je 155 kwijt, met aanpassen stuuruitslag. 165 kan ook maar dan kun je niet meer fatsoenlijk sturen hoor!
ik vond 145 erg ok rijden, 155 ook wel, maar draaicirkel wordt dan wel een meter groter (veel steken!)
Voor iets smaller als achter is niet erg toch? Je ziet wel eens 205 voor, maar dat is geen sturen hoor, veel zoeken op de weg, gedrag is echt ruk en het ziet er gek uit (vind ik)
ik vond 145 erg ok rijden, 155 ook wel, maar draaicirkel wordt dan wel een meter groter (veel steken!)
Voor iets smaller als achter is niet erg toch? Je ziet wel eens 205 voor, maar dat is geen sturen hoor, veel zoeken op de weg, gedrag is echt ruk en het ziet er gek uit (vind ik)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nee voor smaller dan achter is geen probleem. Als ik achter bredere schermen koop plus 7 cm dan past daar volgens de bouwer 185 onder nou dan is dan klaar. Die moet ik dan alleen ergens kunnen laten maken of bestellen.
Voor de voorzijde mogen ze best een stuk smaller zijn. Ik wist alleen niet welke maat er zonder aanpassingen onder past om te kunnen sturen zonder aanlopen. Grotere draaicirkel vindt ik niet zo'n probleem
het is toch geen auto,waar ik nog dagelijks mee ga rijden. Ik begrijp uit jou verhaal dat 155 een beetje max us zonder aanpassen?
Ik dek dat we het hier over alleen naar buiten verbreden hebben dan?
Voor de voorzijde mogen ze best een stuk smaller zijn. Ik wist alleen niet welke maat er zonder aanpassingen onder past om te kunnen sturen zonder aanlopen. Grotere draaicirkel vindt ik niet zo'n probleem

Ik dek dat we het hier over alleen naar buiten verbreden hebben dan?
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
uhm, 145 past op een eenden velg (ballonig maar het past, Firestones waren dat)
de 155 zaten op mijn burton velgen, en staken niet uit!!! bij rechtuitstand!
de 155 zaten op mijn burton velgen, en staken niet uit!!! bij rechtuitstand!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster