Gemiddelde beroep van een eendenrijder
ik heb 2 cv's. 1tje is van 1972. Recent genoeg?
De andere cv is al goedgekeurd door Xerox!
Daniel
-dublin is leuk-

De andere cv is al goedgekeurd door Xerox!
Daniel
-dublin is leuk-
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
Ik (Casper) doe de opleiding AV-technicus music class (MBO) ben geloof ik de enige
, het houd in dat ik vooral met licht, beeld en geluid werkt bij facilitaire bedrijven. Daarnaast ben ik ook veel bezig met muziek (vandaar dus mucic class).
Ik ga per 1 november op stage in PARADISO!! (concertzaal in Amsterdam) Dus als je daar eens komt moet je me maar eens opzoeken.
Ik kan helaas niet met de eend naar Paradiso er is geen parkeerplek !!!, of ik moet er €4,- per uur voor betalen (dat verdien ik niet eens, stage verdient echt heel erg slecht
€ 15,- per dag van 14 uur!) dus dat word weer elke nacht met het nachtnet naar huis
.

Ik ga per 1 november op stage in PARADISO!! (concertzaal in Amsterdam) Dus als je daar eens komt moet je me maar eens opzoeken.
Ik kan helaas niet met de eend naar Paradiso er is geen parkeerplek !!!, of ik moet er €4,- per uur voor betalen (dat verdien ik niet eens, stage verdient echt heel erg slecht

- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
maar je hebt zeker wel gratis entree bij alle concerten.Casonline schreef:Ik (Casper) doe de opleiding AV-technicus music class (MBO) ben geloof ik de enige, het houd in dat ik vooral met licht, beeld en geluid werkt bij facilitaire bedrijven. Daarnaast ben ik ook veel bezig met muziek (vandaar dus mucic class).
Ik kan helaas niet met de eend naar Paradiso er is geen parkeerplek !!!, of ik moet er €4,- per uur voor betalen (dat verdien ik niet eens, stage verdient echt heel erg slecht€ 15,- per dag van 14 uur!) dus dat word weer elke nacht met het nachtnet naar huis
.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!