Wat jij daar noemt is de AZAM Export, geleverd van april tot september '67. Deze had pinkers maar dat waren witte exemplaren. De mogelijkheid tot spatborden hadden ze dus wel ja. Dit model bestond trouwens ook in de Benelux, dat was de AZM3/Azam6 Export. Geleverd in dezelfde periode, oranje pinkers maar ook met zwart interieur en zelfs de galaringen waren leverbaar maar volgens mij in de benelux niét standaard.tonic schreef:Er heeft toch ook een zeer korte periode een 2cv "export" bestaan. Deze verving de 2cv AZAM (frankrijk). Deze 2cv had de rechthoekige knipperlichtjes in het spatbord en werd dacht ik in Frankrijk gemaakt.Nu mijn vraag aan JoF: deze heeft het lichtgrijze interieur, maar wél ULO's Wink Ik zou zeggen dat het een Belg is, anders hebben ze in Frankrijk zelfs ULO's gemonteerd en zelfs die Duitse (Belgische) c-stijlpinkers? Dan hebben ze wel héél veel geld uitgegeven eind jaren 60 daar in Levallois
Klopt dit Yannick?
Als dit klopt hadden ze in Frankrijk dus al de faciliteiten om die 'Belgische" spatborden te monteren. En misschien hadden ze nog een heleboel spatborden over.
Jeroen
Restauratie AZ van Ramon (was: nieuw eendje)
-
- De Forumbelg
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
Rare jongens, die fransenDeze had pinkers maar dat waren witte exemplaren.
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
beste mensen het ziet er naar uit dat het project gestaakt gaat worden.
ik kreeg net telefoon dat ik per direct mijn woning (antikaark) uit moet ivm met bestemming van de boerderij. dit betekend ook dat ik mijn fantastische sleutelplek waarschijnlijk moet afgeven! omdat ik niet zo 123 aan andere slutelruimte kan komen gaat de az waarschijnlijk de deur uit.
maar niks is zeker nog even afwachten wat betreft de az
ik kreeg net telefoon dat ik per direct mijn woning (antikaark) uit moet ivm met bestemming van de boerderij. dit betekend ook dat ik mijn fantastische sleutelplek waarschijnlijk moet afgeven! omdat ik niet zo 123 aan andere slutelruimte kan komen gaat de az waarschijnlijk de deur uit.
maar niks is zeker nog even afwachten wat betreft de az
Dat is balen!!!!
Hopelijk vind je een oplossing. Misschien de AZ tijdelijk ergens opslaan?
Jeroen
Hopelijk vind je een oplossing. Misschien de AZ tijdelijk ergens opslaan?
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
-
- Heavy user
super elmer als ik omhoog zit laat ik het je weten
ik heb vandaag met de nieuwe eigenaar onderhandeld en tot dat die er een besteming voor heeft kan de schuur blijven gebruiken. ik heb wel besloten om weer in amsterdam te gaan wonen. ik kan daar weer tijdelijk iets huren.
dus we hebben een woning en zelfs nog even onderdak voor de 2cvtjes
ik zal echter wel erg snel moeten zoeken naar een nieuw alternatief voor zowel woning als stalling voor de 2cvtjes
ik heb vandaag met de nieuwe eigenaar onderhandeld en tot dat die er een besteming voor heeft kan de schuur blijven gebruiken. ik heb wel besloten om weer in amsterdam te gaan wonen. ik kan daar weer tijdelijk iets huren.
dus we hebben een woning en zelfs nog even onderdak voor de 2cvtjes
ik zal echter wel erg snel moeten zoeken naar een nieuw alternatief voor zowel woning als stalling voor de 2cvtjes
Hoi Ramon,
ik heb een tijdje geleden hier een advertentie gepost, heel misschien heb je er iets aan.
http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... utelruimte
Ontzettend zonde dat je nu misschien de AZ van de hand moet doen, want het ziet eruit als een erg leuk ding.
Groetjes en succes met zoeken, Bart
ik heb een tijdje geleden hier een advertentie gepost, heel misschien heb je er iets aan.
http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... utelruimte
Ontzettend zonde dat je nu misschien de AZ van de hand moet doen, want het ziet eruit als een erg leuk ding.
Groetjes en succes met zoeken, Bart
-
- Heavy user
Aders kun je het spul hier in de buurt ook nog wel kwijt in mirns woont een man die is ook bezig met een eend, er staat ook nog een ds en ik mag mijn overbodige rommel er ook stallen [voor mij was het voor nop, omdat k m nog eens zou helpen met zn eend].
Ik kan zn nummer wel ff opzoeken, maar hij is nu op vakantie dus moet je ff wachten tot ie weer terug is. En het is een pokke end rijden natuurlijk, maar dat is zo erg nog niet.
Ik kan zn nummer wel ff opzoeken, maar hij is nu op vakantie dus moet je ff wachten tot ie weer terug is. En het is een pokke end rijden natuurlijk, maar dat is zo erg nog niet.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break