N beetje plamuur --> MEGA-gat onder de voorruit
-
- Veelvuldig poster
ach ik heb gewoon een handdoek onder de stoelen liggen, mocht er ergens een druppel water verschijnen dan pak ik die daarvoor. Thuisgekomen droog ik de vloer daar ook mee droog ( als dat nodig is) en hang die handoek dan te drogen onder de carport.
Mocht het echt erg zijn en mijn handdoek niet meer voldoende zijn dan stop ik gewoon even bij een tnakstation en haal daar van die papieren handdoeken.
ik vind het ook wel de charme van de eend, natuurlijk is het een onderhoudsgevoelige plek maar dat vind ik geen probleem.
Indien die strip wat ouder wordt dan wandel je gewoon even naar de glasboer en haal je een nieuwe! plak je er zo in en klaar.
Mocht het echt erg zijn en mijn handdoek niet meer voldoende zijn dan stop ik gewoon even bij een tnakstation en haal daar van die papieren handdoeken.
ik vind het ook wel de charme van de eend, natuurlijk is het een onderhoudsgevoelige plek maar dat vind ik geen probleem.
Indien die strip wat ouder wordt dan wandel je gewoon even naar de glasboer en haal je een nieuwe! plak je er zo in en klaar.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Rens; waar heb je de lak gehaald? Aangezien ik dezelfde kleur heb is dat wel interessant te weten. Enige wat ik ooit kon vinden waren 2 types die voor deze kleur stonden van Motip. De een iets feller gekleurd dan de andere.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De rode kleur, ... is, .... een van die twee welke je zegt, maar er was iemand hier op het forum welke me er eentje heeft aangeraden. (WEet ff niet meer welke)
Ik zoek het morgen even voor je op en maak ik natuurlijk even foto's van de mooie nieuwe strip!
Echt zo mooi geworden! 
HEt kleurverschil valt wel mee, maar is zeker op te merken. MAar opvallen doet het zeker niet!
Ik zoek het morgen even voor je op en maak ik natuurlijk even foto's van de mooie nieuwe strip!

HEt kleurverschil valt wel mee, maar is zeker op te merken. MAar opvallen doet het zeker niet!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:

Nu eigenlijk nog een RVS-ventilatieklep met nieuw rubber en ik heb geen lekkage meer voor de komende 10 jaar!

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de mijne is nog van 1982................. zowat het enige wat nog niet roest, hahahahaPunky schreef:Ik doe al zeker 5 jaar met een gewoon exemplaar en mits goed behandeld met lak en inwendig met tectyl ML is er niets aan de hand hoor.
Maaruh, ziet er al weer aardig uit zo hoor, goed bezig
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ach, beetje bij beetje moet die gewoon in een erg goede staat worden. En als eventueel een RVS-klepje daarbij dienst kan doen, ... waarom niet?!
10 jaar, .... ach , .. hopelijk staat die dan al in een mooie verwarmde garage!

10 jaar, .... ach , .. hopelijk staat die dan al in een mooie verwarmde garage!