De 6e 2CV.NL forum trofee is gevonden in Almere (FL).
Moderator: Hanzzl69
Ja hoor dat mag en kan!Inezz schreef:tjemig, tis dak geen rijdende auto heb anders was ik al in de auto gesprongen en gaan zoeken. tis net ff iets te ver voor op de fiets, maar zou ik er wel kunnen komen op de fiets??of echt alleen met de auto??
Het is alleen wel een flink stukkie fietsen......
@Gerard Maas: Nee, maar je komt in de buurt!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Sturmey pad kan ik niet vinden op Google Earth, maar is dan ook niet goed!
Dan nog maar even een mooie uitzichtsfoto, weer met het verkeersbord, maar nu ook met de omgeving erbij:
foto is ook weer genomen vanaf de verstopplek!
Dan nog maar even een mooie uitzichtsfoto, weer met het verkeersbord, maar nu ook met de omgeving erbij:
foto is ook weer genomen vanaf de verstopplek!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Ik denk dat ik het weet....
als je een rechte lijn trekt van de zendmast over het tunneltje langs het fongerspad en het water kom je uit op iets dat er
driehoekig uitziet.
dat driehoekige "gebouwtje" ligt aan het eind van een paadje dat van de Veluwezoom naar de snelweg loopt.
bij dat driehoekje is volgens mij de foto genomen.
als je een rechte lijn trekt van de zendmast over het tunneltje langs het fongerspad en het water kom je uit op iets dat er
driehoekig uitziet.
dat driehoekige "gebouwtje" ligt aan het eind van een paadje dat van de Veluwezoom naar de snelweg loopt.
Laatst gewijzigd door pieterke op za 29 mar, 2008 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
als je je sokken maar aanhoudt !
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
ja das idd zo, soms zie je alleen maar de slechte kanten. maar vooral als ik zoveel op het forum ben en vrienden van mij lekker in hun eendjes crossen, dan mis ik het zo. maar ik moet dus gewoon niet zo zeuren. voor sommige mensen is het nog moeilijker.Gerard Maas schreef:Nou Inezz,bedenk maar zo,gedeelde smart is halve smart,ik mag na mijn
beroerte geen auto meer rijden.Troost je maar,dat voor jouw de tijd komt
dat je weer in je eendje mag gaan rijden
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
Heeeeeet!pieterke schreef:Ik denk dat ik het weet....
driehoekig uitziet.
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Moderator