Kan ik er morgen nog een langs brengen dan? Mijn waterleiding in de garage ligt eruit.Anne schreef:Hier worden vandaag de eendjes al gewassen.. heerlijk weer, dus ze zijn zo droog.
Nu hopen dat ze ook schoon blijven tot maandag :p
Paasmeeting
-
- Regelmatige poster
De vooruitzichten worden steeds beter!
Eerste paasdag
De nacht verloopt droog. Het is vrij helder met ook dunne bewolking in de hoge luchtlagen. Mogelijk ontstaat hier en daar laaghangende bewolking. Het koelt bij een zwakke (2) NNW wind geleidelijk af tot 8 à 10 graden.
's Ochtends kan het eerst nog grijs zijn, maar geleidelijk zijn er overal flinke zonnige perioden. De temperatuur loopt 's middags op tot 19 à 20 graden bij een zwakke tot matige (2-3) wind uit N tot NW. Er zijn ook stapelwolken met in de loop van de middag en avond enkele lokale regen- of onweersbuien.
Verdere vooruitzichten
Op tweede paasdag koelt het iets af en het blijft dan, op een bui na, droog. Daarna wordt het weer iets warmer met maxima van ruim 20 graden. Zonnige perioden en enkele buien staan garant voor groeizaam weer.
Eerste paasdag
De nacht verloopt droog. Het is vrij helder met ook dunne bewolking in de hoge luchtlagen. Mogelijk ontstaat hier en daar laaghangende bewolking. Het koelt bij een zwakke (2) NNW wind geleidelijk af tot 8 à 10 graden.
's Ochtends kan het eerst nog grijs zijn, maar geleidelijk zijn er overal flinke zonnige perioden. De temperatuur loopt 's middags op tot 19 à 20 graden bij een zwakke tot matige (2-3) wind uit N tot NW. Er zijn ook stapelwolken met in de loop van de middag en avond enkele lokale regen- of onweersbuien.
Verdere vooruitzichten
Op tweede paasdag koelt het iets af en het blijft dan, op een bui na, droog. Daarna wordt het weer iets warmer met maxima van ruim 20 graden. Zonnige perioden en enkele buien staan garant voor groeizaam weer.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
we hebben er zin in, ben al bezig met de koelbox vullen,
gertjan en ik rijden 's morgens naar Valkenburg en gaan we met de stoomtrein naar het depot van de ZLSM, daar is vanalles te zien, als we dat gezien hebben komen we richting camping......
tot morgen
gertjan en ik rijden 's morgens naar Valkenburg en gaan we met de stoomtrein naar het depot van de ZLSM, daar is vanalles te zien, als we dat gezien hebben komen we richting camping......
tot morgen
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Veelvuldig poster
een heel blij forum genoot en een mooie glimmende eend om naar te kijken tijdens de tochtAnne schreef:Krijg ik ervoor?
en als je gelukt heb misschien ook nog wel een heledikke knuffel
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Kijk die weet het.2cvfreak schreef:een heel blij forum genoot en een mooie glimmende eend om naar te kijken tijdens de tochtAnne schreef:Krijg ik ervoor?
Voel je vereerd dat je mijn eend mag aanraken.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
hahaah die wannabe-charleston???Punky schreef:Kijk die weet het.2cvfreak schreef:een heel blij forum genoot en een mooie glimmende eend om naar te kijken tijdens de tochtAnne schreef:Krijg ik ervoor?
Voel je vereerd dat je mijn eend mag aanraken.
Moet ik zeker ook nog mineraalwater halen en mn fluwelen handschoentjes aandoen ;)
2cv Vert Tuilleries 1975
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Daar wordt ie wel erg bling bling van...Punky schreef:Vanzelfsprekend. Niet met ordinair leidingwater he.
Ik zal ook de meenemen.
Weer een weerupdate:
Vandaag
Er is eerst veel bewolking met slechts af en toe zon. Het blijft droog. Geleidelijk komen er zonnige perioden, wolkenvelden en stapelwolken. Vanmiddag wordt het 21 à 23 graden bij een zwakke tot matige (2-3) N wind. In Beek was het voor het laatst op paaszondag op 19 april 1987 warm, en op paasmaandag was dat voor het laatst op 21 april 2003 (23 graden).
In de loop van de middag en avond onstaan er enkele lokale regen- of onweersbuien. Ook zijn er plaatsen die het droog houden. Later koelt het bij weinig wind af tot ongeveer 14 graden
Tweede paasdag
De nacht verloopt vrijwel overal (op een bui na) droog en er zijn opklaringen en wolkenvelden. Hier en daar ontstaan mistbanken. Het koelt bij een zwakke (2) NNW wind geleidelijk af tot 8 à 10 graden.
's Ochtends kan het eerst nog grijs zijn, maar geleidelijk zijn er overal flinke zonnige perioden. De temperatuur loopt 's middags op tot circa 21 graden bij een zwakke tot matige (2-3) noordelijke wind. Er is sluierbewolking en er zijn stapelwolken met later kans op enkele lokale regen- of onweersbuien.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Veel plezier allemaal,
dat zijn betere voorspellingen dan de paasmeeting van vorig jaar!
dat zijn betere voorspellingen dan de paasmeeting van vorig jaar!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com