Waggel 2009
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Ik hoop inderdaad dat er wel h.e.e.a. georganiseerd wordt om het niet alleen een weiland meeting te laten worden, maar de organisatie CCNL weet ook wel hoe ze iets moeten organiseren denk ik
Deuche Fester is volgeladen en na een bezoekje aan de supermarkt om wat goudgele rakkers in te slaan kunnen we met z'n 4en vertrekken. Reisje duurt wel wat langer, een van ons rijd met zijn 57-er AZU (4tje dus) mee. 85km/h verhaaltje wordt het, maar wel gezellig
Deuche Fester is volgeladen en na een bezoekje aan de supermarkt om wat goudgele rakkers in te slaan kunnen we met z'n 4en vertrekken. Reisje duurt wel wat langer, een van ons rijd met zijn 57-er AZU (4tje dus) mee. 85km/h verhaaltje wordt het, maar wel gezellig
Nu met nieuwe nickname!
was: Thadeez
was: Thadeez
-
- Veelvuldig poster
Hey
zit nog op m'n werk, strax ff wat boodschappen doen, dan hapje eten en via mijn ouders (matras halen) naar de waggel, heb er wel zin in! zal wel rond 21.00 u worden voor ik er ben. zie wel of er nog een plekkie voor mij over is!
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
(met witte Skick aca camper)
zit nog op m'n werk, strax ff wat boodschappen doen, dan hapje eten en via mijn ouders (matras halen) naar de waggel, heb er wel zin in! zal wel rond 21.00 u worden voor ik er ben. zie wel of er nog een plekkie voor mij over is!
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
(met witte Skick aca camper)
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Regelmatige poster