A-campertje - en we gaan weer door!
Ja, die jerrycan kan inderdaad aardig exploderen Maarja, de kans dat ik een auto achter mij heb met een langere remweg dan ikzelf is natuurlijk verwaarloosbaar!
De tank ga ik vullen via een nieuw gat dat lager komt dan het originele gat, dus verkeerd gegokt.
Ik ga de opening wel zelf maken zodat hij zo min mogelijk ruimte in beslag neemt!
De tank ga ik vullen via een nieuw gat dat lager komt dan het originele gat, dus verkeerd gegokt.
Ik ga de opening wel zelf maken zodat hij zo min mogelijk ruimte in beslag neemt!
*frustratie*
Tijdens het strippen vielen er steeds meer gaten in de plamuur van de vorige eigenaar :S (lekkere klussers )
Ondertussen maar besloten om het hele achterpaneel te vervangen, maarja, in tegenstelling tot een AK zijn er voor een acadiane geen reparatiedelen op de markt. Zelf maar maken dus! Onvoorziene tegenvaller, maarja, dat kun je verwachten met zon oud beestje
Hier de gaten en het gebolde deel van het plaatwerk:
Tijdens het strippen vielen er steeds meer gaten in de plamuur van de vorige eigenaar :S (lekkere klussers )
Ondertussen maar besloten om het hele achterpaneel te vervangen, maarja, in tegenstelling tot een AK zijn er voor een acadiane geen reparatiedelen op de markt. Zelf maar maken dus! Onvoorziene tegenvaller, maarja, dat kun je verwachten met zon oud beestje
Hier de gaten en het gebolde deel van het plaatwerk:
-
- Veelvuldig poster
nog bedankt voor het plaat staal
das jammer van die kont
maar anders doe je een goed bod op dit spul of je zegt tegen de verkoper
verkoopt u de deuren mar als ik de ombouw mag hebben
http://link.marktplaats.nl/329416032
das jammer van die kont
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
Haha, die aca achterkant stond laatst nog gratis op marktplaatsbjörn schreef:nog bedankt voor het plaat staal
das jammer van die kont
Citroën AZU 1968
Mercedes L319D 1965
Mercedes L319D 1965
-
- Regelmatige poster
Ah , dat wist ik niet, in hun catalogus stond het niet in ieder geval! Daar stond alleen een AK400 paneel dat je aan kon passen. Maar ik heb het nu al zelf gemaakt:
Ondertussen al geplamuurd maar komende twee weken geen tijd om te schuren of aflakken :s hopen dat het niet al te extreem gaat roesten!
Ondertussen al geplamuurd maar komende twee weken geen tijd om te schuren of aflakken :s hopen dat het niet al te extreem gaat roesten!
-
- Veelvuldig poster
Ik vind dat je plaatwerkerij een beetje profesioneel begint te lijken. Je hebt zoals ik het ziet geen (dure) vervangingsdelen nodig.
De eigenaar van de Acadiane heeft de ACA twee keer verkocht. Eerst aan de kastenbouwer die vroeg of het goed was als hij alleen de achterste 30 cm meenam en daarna aan iemand die de rest kocht. De kastenman ging trouwen en zijn dranken kast moest verdwijnen. Hoe gaat dat soms.
Of topic, ik heb de kast 10 jaar geleden gekregen, had er toen geen plek voor en heb hem weggegeven. De nieuwe eigenaar heeft hem netjes gedeeld om hem te kunnen plaatsen. Ook weer weggegeven aan een nieuwe liefhebber die even gaat cashen .björn schreef:ja maar dan intact als kast
De eigenaar van de Acadiane heeft de ACA twee keer verkocht. Eerst aan de kastenbouwer die vroeg of het goed was als hij alleen de achterste 30 cm meenam en daarna aan iemand die de rest kocht. De kastenman ging trouwen en zijn dranken kast moest verdwijnen. Hoe gaat dat soms.
-
- Regelmatige poster