koopje! michelin modellen bij Action (+verbouwingen daarvan)
Jullie zijn goed bezig zeg!!!
Zo onstaan unieke modellen!!
Maar van de 2cv pick up! Daar waren er nog twee van toen ik weer bij de action was, de rest v. d. citroentjes was op...
Ik heb de 2cvbestel en de id/ds break jammergenoeg nog niet kunnen vinden
Eerst morgen maar weer es met de grote eend verder
gr, pj
Zo onstaan unieke modellen!!
Toch maar niet de C4, die wil ik origineel houden.PJ'74 schreef:Als ik m'n heller eend klaar heb(wordt replica van m'n eigen old skool eend) ga ik ook een poging ondernemen om een ratrod te maken van de C4!
j
Maar van de 2cv pick up! Daar waren er nog twee van toen ik weer bij de action was, de rest v. d. citroentjes was op...
Ik heb de 2cvbestel en de id/ds break jammergenoeg nog niet kunnen vinden
Eerst morgen maar weer es met de grote eend verder
gr, pj
2cv6 1980
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.
Na 3x voor niets naar de Action hier geweest te zijn, hadden ze vanmorgen ook een nieuwe lading gekregen gok ik. Alle modellen waren meer dan ruim op voorraad. Ik heb de Gele en grijze 2cv gekocht.
En 2x de HY. Deze ga ik aanpassen om de IJsauto van mijn schoonvader in het klein te maken. (gelukkig niet veel meer dan verven en wat decalls)
Iemand goed adresjes waar ik Decalls/stickers kan laten maken?
En 2x de HY. Deze ga ik aanpassen om de IJsauto van mijn schoonvader in het klein te maken. (gelukkig niet veel meer dan verven en wat decalls)
Iemand goed adresjes waar ik Decalls/stickers kan laten maken?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
ey, ik heb nog enkele vellen "virgin" decalpapier bij mij thuis liggen, destijds veel gebruikt om m'n eigen schaalmodellen mee op te smukken.
Als je de belettering van de ijswagen in Photoshop kan namaken en mij toesturen, dan kan ik dit rechtstreeks op dat decalpapier printen op 't werk.
Is een professionele copier met poedercartridges ;-)
Laat maar een gil !
greetz
Pistachke
Als je de belettering van de ijswagen in Photoshop kan namaken en mij toesturen, dan kan ik dit rechtstreeks op dat decalpapier printen op 't werk.
Is een professionele copier met poedercartridges ;-)
Laat maar een gil !
greetz
Pistachke
Fluctuat nec mergitur (scheeps-Latijns voor "het deint en schommelt, maar vergaat niet")
Nou heb ik in Photoshop alle Decals gemaakt, maar hoe krijg ik die dingen nou op de juiste maat....
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Moderator
Rollo! Kicken plan zeg! Schoonpa zal wel verrast zijn als ie klaar is. (hoop dat hij hier niet meeleest dan, dan is de verrassing er af.. )
Gisteren weer wat verder (opnieuw) gebouwd, vandaag stukje verder, losse deeltjes geschilderd en op het bakje geplakt.
Het vorige bakje vond ik niet 100%, het liep schuin af naar achteren. Recht zetten ging niet goed, want dan werd de opening tussen bak en spatbord te groot. Nieuw bakje dus:
Raamlijsten mat gespoten. Onderstel ook mat gespoten. Leuk afplakken zo, op deze schaal. Het bakje staat nu hierop:
Resultaat:
't Kiert nog een beetje allemaal, maar alles staat nog los, vandaar.
Gisteren weer wat verder (opnieuw) gebouwd, vandaag stukje verder, losse deeltjes geschilderd en op het bakje geplakt.
Het vorige bakje vond ik niet 100%, het liep schuin af naar achteren. Recht zetten ging niet goed, want dan werd de opening tussen bak en spatbord te groot. Nieuw bakje dus:
Raamlijsten mat gespoten. Onderstel ook mat gespoten. Leuk afplakken zo, op deze schaal. Het bakje staat nu hierop:
Resultaat:
't Kiert nog een beetje allemaal, maar alles staat nog los, vandaar.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Ook van mij een verslagje van de start:
Decals eraf:
Uitelkaar geschroefd (met de punt van een schaar gaan die 3-hoekige schroefkopjes erg makkelijk los)
Iemand enig idee hoe ik het raampje eruit krijg? Zit met soort van popnageltjes vast?
Decals eraf:
Uitelkaar geschroefd (met de punt van een schaar gaan die 3-hoekige schroefkopjes erg makkelijk los)
Iemand enig idee hoe ik het raampje eruit krijg? Zit met soort van popnageltjes vast?
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com