Restauratie van de backfire eend
Nou t schiet nog niet echt op. maar kben wel naar een maatje van mij gestapt om samen ff m'n chassis te tjekken en hij gaat ook m'n ribbelkap lassen en m'n motorblokje en versnellingsbak gaat ie ook ff goed schoonmaken. nu moet ik dus echt weer aant plamuren. maar komt goed.
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Addicted user
- Contacteer:
Vandaag is een prachtige dag, de zon schijnt, hej hint voor Inezz EN vandaag heeft mijn eend de IVIN doorstaan met vlag en wimpel. Het nieuwe chassis is verzegeld en uit de oude is het chassisnummer geslepen en meegenomen door de RDW. Nu kan het huwelijk zich gaan voltrekken op volkomen legale wijze. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
-
- Addicted user
- Contacteer:
Nou ik had verwacht dat het allemaal wat lastiger zou zijn, tenslotte ligt mijn koets er af, type plaatje was er ook al heeeeeeeeel lang af, dat is ook 1 van de reden van de uitgebreide foto reportage. Maar die jongen van de RDW viel reuze mee, hij herkende ook meteen de naam van Mehariche. Ik had hem ook meteen gevraagd naar zelfgemaakte stuurhuis, was geen probleem zolang het deugdelijk is en het stuurgedrag niet nadelig beinvloed.
PS als iemand wat onderdelen nodig heeft om zijn chassis te repareren, dan kan dat bij deze helemaal gratis en voor niets.
Door al de opwinding nog wat kleine dingen vergeten
Vandaag het 1e deurtje naar boven genomen om te gaan ontdoen van rubber, maar vooral van tectyl. Het nog in prachtige staat verkeren 1974'er deurtje.
En mijn nieuwe aanwinst, voortaan altijd stroom voorhanden me mijn hot muffler OHV????
PS als iemand wat onderdelen nodig heeft om zijn chassis te repareren, dan kan dat bij deze helemaal gratis en voor niets.
Door al de opwinding nog wat kleine dingen vergeten
Vandaag het 1e deurtje naar boven genomen om te gaan ontdoen van rubber, maar vooral van tectyl. Het nog in prachtige staat verkeren 1974'er deurtje.
En mijn nieuwe aanwinst, voortaan altijd stroom voorhanden me mijn hot muffler OHV????
ik zit nu te wachten op m'n eendendokter maar de zon is alweer weg, helaas.backfire schreef:Vandaag is een prachtige dag, de zon schijnt, hej hint voor Inezz EN vandaag heeft mijn eend de IVIN doorstaan met vlag en wimpel. Het nieuwe chassis is verzegeld en uit de oude is het chassisnummer geslepen en meegenomen door de RDW. Nu kan het huwelijk zich gaan voltrekken op volkomen legale wijze. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
wordt trouwens wel een aardig feestje de waggel dan, ik ben 17-5 de jarige. zal wel een extra kratje meenemen!
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!