In één openluchtvoorstelling ("Wat staan we hier nou eigenlijk te grijnzen?") werd een grijze Eend als decorstuk gebruikt.
Ook waren er een aantal bezoekers per 2CV naar het festival gekomen; één daarvan heb ik vastgelegd:

Dan hebben we een volgende vakantie weer wat te doen!Jesper schreef:Hanzzl - ik moet je teleurstellen. Ik was er wel in de buurt, was ook van plan de MV te beklimmen (per fiets),hanzzl schreef:Zeg, jij bent toch niet die kerel die ik halverwege de Mont Ventoux trof terwijl ik naar beneden zeilde en die ik later onderaan de berg een handje schudde in een leuk plaatsje???
Ook weer heelhuids terug gekomen, en heb je de top nog gehaald??
ben ook weer heelhuids terug, maar ik heb je geen hand geschud...
Jesper
Kan je daar dan meteen een foto'tje van maken voor mijn groene 2cv register???? Die heb ik nog niet namelijk!LoLa schreef:Gespot, sinds gisteren staat er op de parkeerplaats op mijn werk een groen 2cv6 uit 1982. (HN-95-TZ blauw/wit) Zal 'em in de middagpauze (als ik naar buiteb mag) Ff een flyer onder de ruitenwisser duwen.
Berend Jan, heeft heel zwolle doorkruist maar nergens mijn rode aca mogen zien
Euh wil ik wel even doen als tie er van de week nog staatRollo schreef:Kan je daar dan meteen een foto'tje van maken voor mijn groene 2cv register???? Die heb ik nog niet namelijk!LoLa schreef:Gespot, sinds gisteren staat er op de parkeerplaats op mijn werk een groen 2cv6 uit 1982. (HN-95-TZ blauw/wit) Zal 'em in de middagpauze (als ik naar buiteb mag) Ff een flyer onder de ruitenwisser duwen.
Berend Jan, heeft heel zwolle doorkruist maar nergens mijn rode aca mogen zien