Mijn eendje
Dat doe ik regelmatig tussendoor, bakkie koffie of biertje erbij en even genieten.
Ben nu zelf mijn motor en bak aan het reinigen en alles vernieuwen, na 26 jaar werd dat wel tijd.
Alles was nog helemaal origineel. Maar het begon allemaal wel erg smerig en gaar te worden.
Maar, wanneer kun je rijden denk je?
Greetz David
Ben nu zelf mijn motor en bak aan het reinigen en alles vernieuwen, na 26 jaar werd dat wel tijd.
Alles was nog helemaal origineel. Maar het begon allemaal wel erg smerig en gaar te worden.
Maar, wanneer kun je rijden denk je?
Greetz David
Ja leuk is dat!, Heb je zelf ook een topic hier over wat je allemaal aan t doen bent? Wanneer ik kan rijden, tja in principe zou ik als ik vrijwel elke avond een paar uurtjes er mee aan de gang ga met 1 a 2 weken kunnen rijden. Maar in de winter rijd ik zoiezo niet met mijn oude auto,s dus ik ga voor een winter pauze en zorg er dan voor dat ie eind maart, begin april klaar is om weer mee te rijden.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Nee ik heb geen topic.
Weet nog niet goed hoe ik foto's moet plaatsen, heb ik al aantal maal geprobeerd, lukte steeds niet.
Daarom heb ik ook geen topics over mijn werkzaamheden geplaatst.
Maar jouw planning is ook mijn planning
Ik ben vrij actief binnen de 2CV Club Nederland en rij ook vaak de ritten mee.
Jij ook?
Anders keertje samen stukje toeren?
Greetz David
Weet nog niet goed hoe ik foto's moet plaatsen, heb ik al aantal maal geprobeerd, lukte steeds niet.
Daarom heb ik ook geen topics over mijn werkzaamheden geplaatst.
Maar jouw planning is ook mijn planning
Ik ben vrij actief binnen de 2CV Club Nederland en rij ook vaak de ritten mee.
Jij ook?
Anders keertje samen stukje toeren?
Greetz David
Okee, dat is jammer, anders had ik het wel gevolgd, ben wel benieuwd.
Maargoed, je ligt dus ongeveer op het zelfde schema al ik. Rij jij s,winters ook niet met de 2 cv? Ik ben nog steeds geen lid van een 2 cv club Maar ben vorig jaar in september wel een keer mee geweest met de leidsche toertocht van de 2cv club nederland. Dat was nog met mijn vorige eend. Leukt me leuk om, als onze eendjes af zijn een keer samen een tocht te rijden!
Maargoed, je ligt dus ongeveer op het zelfde schema al ik. Rij jij s,winters ook niet met de 2 cv? Ik ben nog steeds geen lid van een 2 cv club Maar ben vorig jaar in september wel een keer mee geweest met de leidsche toertocht van de 2cv club nederland. Dat was nog met mijn vorige eend. Leukt me leuk om, als onze eendjes af zijn een keer samen een tocht te rijden!
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Deze week zoals beloofd de ramen er weer terug in gezet, Met een winterjas aan is het nog goed te doen daar in de stal. Vandaar dat ik ergens komende week nog even de deur rubbers wil gaan monteren, dit lijkt me wel een gepriegel om ze weer netjes in dat smalle gootje te steken, maar met wat wd40 geduld en beleid moet het lukken! Tja, en daarna?? Mischien moet er aan de voorportieren nog wat afgesteld worden, evenals de dak beugel? De verlichting voor moet ik nog even werkend maken en de knipperlichten monteren. Voorbumper krijg ik (als het goed is) van de winter dus die zet ik er in het voorjaar wel ff op. Kortom, zodra er weer en lekker lente zonnetje staat zet ik het dak erop, kofferdeksel eraan, voorbumper erop en ik kan de weg op! Apk heeft ie zoiezo nog tot juli 2012., maar daar maak ik me ook geen zorgen om . Interieur bekleding en andere verfraai neuzel dingetjes doe ik in het voorjaar allemaal als mijn eendje hier weer lekker thuis voor de deur staat.
De foto,s
De dakbeugel die je op de foto,s nog op de voorbank ziet liggen zit inmiddels ook weer op z,n plek.
De foto,s
De dakbeugel die je op de foto,s nog op de voorbank ziet liggen zit inmiddels ook weer op z,n plek.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
- VintageSpeed
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hoi Art,
is dit rouge de castille bij daglicht?
http://link.marktplaats.nl/508122244
weet jij zo het AC nummer van die kleur?
Gr Rob
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
[quote="Art"]Deze week zoals beloofd de ramen er weer terug in gezet, Met een winterjas aan is het nog goed te doen daar in de stal.
Beste Art,
Ik kwam al neuzend op het forum jouw topic tegen. Vooral het woordje stal trok mijn belangstelling. Ik ben al ik weet niet hoelang op zoek naar een ruimte ergens in de directe omgeving van Leiden om lekker aan mijn eend te kunnen knutselen. Zijn er in jouw stal nog mogelijkheden?
vr.gr. Jaap
Beste Art,
Ik kwam al neuzend op het forum jouw topic tegen. Vooral het woordje stal trok mijn belangstelling. Ik ben al ik weet niet hoelang op zoek naar een ruimte ergens in de directe omgeving van Leiden om lekker aan mijn eend te kunnen knutselen. Zijn er in jouw stal nog mogelijkheden?
vr.gr. Jaap
Always look on the duck side of life!
AK 400
AK 400
Ja, dat lijkt er wel op ja. is idd ac 442 zoals michiel al zei.RobM schreef:hoi Art,
Gr Rob
@Jaap ,De stal is niet van mij zelf maar van mijn werkgever en volgens mij verhuurd ie ook niet omdat de stal na de winter op de nominatie staat gesloopt te worden. Daarom kon ik er ook naar hartelust spuiten zonder zorgen dat er iets niet rood mocht worden. Kan je helaas niet verder helpen.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Vorige week wegens een lang aanhoudende griep en voorhoofdsholte ontsteking helemaal niets aan het eendje gedaan .maar deze week weer eens verder gegaan waar ik gebleven was. Ikheb de portier rubbers van de achterdeuren gemonteerd, die van de voor portieren had ik thuis laten liggen dus dat komt een volgende keer wel weer. Ik probeerde eerst met een schroevendraaiertje de rubbers in het gootje de duwen, maar dit ging slecht en duurde veuls te lang, dus heb ik het anders aangepakt. Ik heb onder in het hoekje de gootjes ietsje open gebogen envervolgens de gootjes en de rubber goed ingevet. Toen het rubber via het open gebogen stukje door het gootje heen getrokken tot alles weer op z,n plek zat. Dit ging super en is volgens mij de beste manier om zoiets goed te doen. Verder heb ik de bekleding in de motorkap geplaatst, de ruitensproeier aangesloten en gemonteerd en de knipperlichten in de voorschermen gezet. Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, en aangezien het nu december is, wat een drukke maand voor mij is heb ik besloten om de winterstop nu maar in te lassen. Dit is dus voorlopig even het laatste bericht . In maart ga ik weer verder
Motorkap bekleding, als je goed kijkt zie je er een groot dubbel chevron motief in
En met deze laatste foto wil ik voor dit jaar afsluiten tot na de winter stop.
Motorkap bekleding, als je goed kijkt zie je er een groot dubbel chevron motief in
En met deze laatste foto wil ik voor dit jaar afsluiten tot na de winter stop.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8