Verbouwing AK 400 naar pick-up
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
Vandaag begonnen aan de achterbak
Het begin, een berg hout
Na een dag klussen
rest van de foto's op http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 9846819180
Het begin, een berg hout
Na een dag klussen
rest van de foto's op http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 9846819180
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 846
- Lid geworden op: di 30 dec, 2003 16:36
- Locatie: Valkenburg ad Geul
volgens mij mag de vul-opening niet IN/BINNEN in het voertuig zitten. Dus bij een pick-up zou dat geen probleem moeten zijn. Ik heb zelf gezocht naar flexibele buis maar die niet gevonden. Wel rubber die benzine bestendig is en daar de buis mee kunnen omleggen. In de racerij zouden silliconen-slangen gebruikt worden maar die zijn kennelijk onbetaalbaar (heb ze overigens niet gevonden..).
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
Naar die slangen heb ik toen ook lang lopen zoeken.
Uiteindelijk wel geslaagd met een flixibele slang...meende dat die gebruikt werden bij waterpompen.
Wat betreft de vulopening weet ik zo niet welke regels er gelden.
Ik heb hem aan de achterzijde gemonteerd na verlenging van de vulslang. Originele vulbuis afgezaagd en met slangenklemmen de slang op de tank en vulbuis geklemd. Werd goedgekeurd door de RDW in ieder geval.
Denk bij maken van de bak wel om uitstekende punten. Even afschuinen of voorzien van rubber hoek. Was een aandachtspunt bij de RDW.
Uiteindelijk wel geslaagd met een flixibele slang...meende dat die gebruikt werden bij waterpompen.
Wat betreft de vulopening weet ik zo niet welke regels er gelden.
Ik heb hem aan de achterzijde gemonteerd na verlenging van de vulslang. Originele vulbuis afgezaagd en met slangenklemmen de slang op de tank en vulbuis geklemd. Werd goedgekeurd door de RDW in ieder geval.
Denk bij maken van de bak wel om uitstekende punten. Even afschuinen of voorzien van rubber hoek. Was een aandachtspunt bij de RDW.
Citroén rolls better than a Rolls!
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
Met een spuitbus voor cabriodaken, of het na een paar keer gebruiken nog het zelfde eruit ziet is ff af wachten. Ben benieuwd of de lak gaat breken, zoals het er nu uitziet lijkt het of de lak erin getrokken is.supercees schreef:hoe heb je dat gedaan?inmijneendje schreef: Het mooie blauwe dakje is nu mooi wit.
De tijd zal het leren.
Uit een eerder post van mij:
vandaag ook het dakje opgehaald, 1 klein probleempje en dat is de kleur, het is blue lagune, pas niet echt bij de kleur die de pick-up word.
Iemand ervaring met http://www.tools.vocor.nl/inde...mp;lang=NL
- Peter Parker
- Regelmatige poster
- Berichten: 360
- Lid geworden op: wo 19 aug, 2009 10:28
- Locatie: Purmerend