Spookeend V2.0 !
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vandaag weer verder gegaan, ga niet haasten maar ik WIL RIJDEN!!!!
als het tegenzit over 2 weken tijd zat om er aan te werken, zit ik weer zonder keuken, shipszooi.....
als het tegenzit over 2 weken tijd zat om er aan te werken, zit ik weer zonder keuken, shipszooi.....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
heb je twee NOS voorspatboorden.... passen die niet op een moderne eend. Uitlaat past niet, koplampsteun, past niet, motorkap ronding, past niet....
Gelukkig heeft Bartje een azu ding met ribbel waar die nieuwe wel oppassen en dus gaan ze daar maar op. Ondertussen was ik aan het werk en heeft hij voor mij het volgende plaatje geschoten!!
Nog een klein beetje plamuren en schuren en dan kan ik weer verder!!!!

Gelukkig heeft Bartje een azu ding met ribbel waar die nieuwe wel oppassen en dus gaan ze daar maar op. Ondertussen was ik aan het werk en heeft hij voor mij het volgende plaatje geschoten!!
Nog een klein beetje plamuren en schuren en dan kan ik weer verder!!!!

www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
2007,

www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
we zijn weer thuis.... even wat doen met een feestje voor paps en mams 40 jaar huwelijk, maar tussendoor plamuren en schuren we gewoon verder. Ook alles gekit nu, alle lasnaden aan de binnenkant van de koets, werkt lekker wel, maakt een hoop strak! En dicht!
Voorspatboorden zijn bijna klaar, bijna, kost me veel tijd om ze strak te maken na het dichtmaken van de knippers voor.
Achter heb ik twee nieuwe liggen nog in de transportlak. Dan de deuren eens bijelkaar zoeken en opknappen waar nodig (beetje bijwerken geen roest ofzo)
Dan nog een motorkap en achterklep en dan hopelijk net voor grenstreffen klaar! (met schuren, niet om er te zijn met de eend, dat wordt "helaas" met de Xantia....)
Voorspatboorden zijn bijna klaar, bijna, kost me veel tijd om ze strak te maken na het dichtmaken van de knippers voor.
Achter heb ik twee nieuwe liggen nog in de transportlak. Dan de deuren eens bijelkaar zoeken en opknappen waar nodig (beetje bijwerken geen roest ofzo)
Dan nog een motorkap en achterklep en dan hopelijk net voor grenstreffen klaar! (met schuren, niet om er te zijn met de eend, dat wordt "helaas" met de Xantia....)
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
weet iemand misschien waar ik die kleine spiegeltjes kan kopen? Die op de deur, die dan vastzitten met de zelfde schroefjes als het klapraam?
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
YES!!!!
zijn links en rechts gelijk? ivm trekhaak moet je er aan beide kanten een hebben....
THNX!!!
zijn links en rechts gelijk? ivm trekhaak moet je er aan beide kanten een hebben....
THNX!!!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
oei ... weet alleen van het bestaan van een linkse uitvoering - vroeger hadden vele eenden (en Dyane's) enkel links een spiegel ... rechts kon wel een moeilijk worden, mogelijk enkel te realiseren door een "linker" een nieuw armpje te geven in spiegelbeeld en zo een rechter variant te creéren - voorwaar niet eenvoudig .
BARE METAL CAR
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
moah, dat moet wel lukken denk ik?
meteen maar bestellen denk ik, dan kan ik van de week meteen de deuren lassen! thnx voor de snelle reply!
meteen maar bestellen denk ik, dan kan ik van de week meteen de deuren lassen! thnx voor de snelle reply!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed