Pagina 7 van 8

Geplaatst: di 7 aug, 2007 19:51
door outlaw1845
Afbeelding

Afbeelding

deze vind ik wel mooi gelukt...

Geplaatst: di 7 aug, 2007 20:12
door Yannick
Dat is inderdaad de beste momenteel :)

Geplaatst: di 7 aug, 2007 20:27
door backfire
haha maar wel de kleinste :)

Geplaatst: di 7 aug, 2007 20:34
door outlaw1845
hij is gewoon op ware grote hoor

Afbeelding

Geplaatst: di 7 aug, 2007 20:36
door Flying Duckman
Toch vind ik dat het niet moet gaan om welke het mooiste of het origineelste is. Ik zit nog steeds met het idee in m'n hoofd ook zoiets te bouwen, het zal er wel op lijken, maar ook totaal niet, leuk zat toch?

Geplaatst: di 7 aug, 2007 20:41
door outlaw1845
dat heb ik ook, maar ik vind wel dat bepaalde verhoudingen moeten kloppen ik denk dat dat het moeilijke is ...

maar hoe ik hem zou willen maken heb je al gezien

Geplaatst: di 7 aug, 2007 20:51
door backfire
verrek zeg leek net schaalmodel, zal wel door de pop komen.

@FD, Ja dat heb ik ook wel, maar door de motorkap en dat hij zo laag staat lijkt deze eend extreem laag en lang. En dat vind ik er zo gaaf aan.

Kijk maar naar de vorige beige eend (of welke kleur t ook is), dat ziet er niet uit, totaal uit verband. Net zoals de eend van Theo van de grote beurt.

Nog ff en we kun een Barbot replica club opzetten.

Geplaatst: di 7 aug, 2007 21:04
door outlaw1845
lijkt me leuk zo'n cluppie....alleen nu nog een barbot ...of iets wat er op lijkt

Geplaatst: di 7 aug, 2007 21:57
door Flying Duckman
ik ben het er helemaal mee eens dat het verrekte moeilijk is een mooie cabrio te bouwen,

Ding van de grote beurt zag ik trouwens al op marktplaats voorbij komen. Ik zou er nog geen stuiver voor willen geven.

Burtons of Lomaxen heb ik echt helemaal niets mee, totdat ik achter het stuur ga zitten. het rijdt zo verrekte gaaf, en dat is juist het idee denk ik achter dit soort auto's en juist het idee wat ik er mee heb. Het is zo verrekte leuk om zo open te rijden, wat maakt het dan uit dat het van oorsprong een 2CV was.
Maar ik vind dat het er nog 2CV uit moet zien en dat is die barbot,d aarom vinden we hem ook zo gaaf denk ik!

Geplaatst: wo 8 aug, 2007 09:18
door leo top
Rossero schreef:De barbot heeft een compleet andere motorkap. De grille zit niet zozeer lager, alswel dat er vlak boven de grille een knik in de motorkap zit waarna hij nagenoeg recht en verlengd naar achter loopt.

Ik zie overigens niet in waarom de motorkap niet gewoon kan worden verlaagd, dan moet toch alleen het luchtfilter ergens anders worden geplaatst? Daar kan toch wel een klein buisje tussen zodat hij naast de motor komt te zitten?
Bij een Patron wordt het luchtfilter lager geplaatst, van het rubber knietje wordt een paar centimeter afgehaald, en er wordt een ingekort olievulpijpje gebruikt, zodat de motorkap er lager overheen kan. Kan dus bij de Barbot ook.

Geplaatst: wo 8 aug, 2007 11:27
door SjorsNL
De Barbot ziet er idd goed uit, vooral die tonneau-cover die ver doorloopt. Mocht je hiervoor een voorbeeld zoeken, kun je de cover van Burton Car Company als voorbeeld gebruiken:
http://www.burtoncar.com/pages/Nederlan ... 100200.asp

Geplaatst: do 9 aug, 2007 10:33
door Wim van den Bergh
SjorsNL schreef:De Barbot ziet er idd goed uit, vooral die tonneau-cover die ver doorloopt.
Bij Godfried van den Bergh in Ophemert laat je hem "tailormade" maken (dat maken doet zijn vrouw Geertje) en niet schofterig duur.

Geplaatst: ma 13 aug, 2007 19:53
door wieltje1
heeft er iemand een idee hoe het er onder die tonneau-cover eruit ziet

Geplaatst: ma 13 aug, 2007 20:17
door backfire
erg leeg :D

Geplaatst: di 14 aug, 2007 20:36
door wieltje1
met andere woorden je moet in je EENDJE rijden