Pagina 7 van 19
Geplaatst: zo 22 apr, 2007 08:20
door Spookeend
charleston tuning schreef:zal ook eens effen nieuw plaatje schieten (tegen het pennetje aan dus
) want een special teller daar heb ik nog geen foto van
en spookeend, 125 op gps is niet slecht!!
DAN KLAP JE AL AARDIG VOLK VOORBIJ
wat deed je charly op gps dan? en die spooky lookalike nu? hahahahahaha
maar idd, je zit dan echt al regelmatig op de linkerbaan, dus volgens mij rijdt men in NL toch nog wel netjes, lol.
Greatnix Spookeend
Geplaatst: ma 23 apr, 2007 22:26
door Aloha Beach Cruiser
de charleston is nooit gemeten op gps helaas, de lookalike wordt wel even gemeten, want dit is echt een eitje om bij dat pennetje te komen
ach op zo'n gps zal het altijd tegenvallen denk ik!
maar eeh lekker zwart, die van jou zit toch ook blubber op
dan doe ik dat ook
ik heb ook al een rvs bumber erop, die glimt heerlijk
Geplaatst: di 24 apr, 2007 00:32
door Maaikie
vannacht...wind tegen...heuvel af...maar ontzettend lol...
Geplaatst: di 24 apr, 2007 00:34
door Maaikie
volgnede keer over die 120 heen...
Was errug leuk!
Geplaatst: di 24 apr, 2007 13:16
door dyane_maniac
Ramon2cv schreef:coentunnel wil ook wel helpen, als er geen file staat
haha
coentunnel rules! als ik daar nix voor me heb... tegen de nok. maarja daarna gaat het weer omhoog...
Geplaatst: di 24 apr, 2007 18:11
door Aloha Beach Cruiser
shit! hoe kom je aan zulke scherpe foto's als je 120 gaat?? dat lukt mij niet namenlijk
Geplaatst: di 24 apr, 2007 19:15
door Maaikie
charleston tuning schreef:shit! hoe kom je aan zulke scherpe foto's als je 120 gaat?? dat lukt mij niet namenlijk
ik reed...ogen dicht...ries maakte foto en flitste....
je ziet ook dat de hoek tikje raar is...genomen door de bijrijder...
Geplaatst: di 24 apr, 2007 22:15
door Aloha Beach Cruiser
prachtig! maar de hoogste snelheid, moet met zo min mogelijk gewicht he
Geplaatst: wo 25 apr, 2007 10:44
door Green-Duckman
Geplaatst: do 26 apr, 2007 15:24
door thomaaas
Als je je auto zwaarder maakt neemt de normaalkracht toe en dus de rolwrijving, ik weet de Rw waarde van een eend niet maar 't zou wel eens negatief uit kunnen pakken, tenzij je op een helling van rond de 30 graden zit oid, dan is de normaalkracht stukken kleiner.
Luchtweerstand zal nauwelijks veranderen, want het oppervlakte wat je anders bovenaan hebt komt er aan de onderkant weer bij, en bij hogere snelheden heeft je eend geloof ik ook de neiging te gaan vliegen dus kom je weer overeind
Geplaatst: do 26 apr, 2007 15:39
door backfire
Het enige wat veranderd is de rolweerstand en als je je banden harder oppompt compenseer je dat weer voor een groot deel.
Geplaatst: do 26 apr, 2007 23:02
door jan-bart picavet
laatst ook die kant op geweest met '78 special
op de terugweg prettig verrast door geleende tomtom
bij 110km/h blijkt hij toch echt 120 km/h te gaan...
en dus lekker snel thuis
(vraag me wel eens af hoe dat zit met alle veschillende versnellingsbakken {echter is deze nog origineel} in combi met snelheidsmeters, krijg je altijd een correcte weergave van je snelheid b.v. als je een bak met lange 4-e hebt van een bestel?)
Geplaatst: do 26 apr, 2007 23:20
door Erikjan
backfire schreef:Het enige wat veranderd is de rolweerstand en als je je banden harder oppompt compenseer je dat weer voor een groot deel.
Als je de banden harder pompt veranderd de omtrek van het wiel en ook dus ook de aanwijzing van de teller dus ik weet niet of dit gunstiger is
Geplaatst: do 26 apr, 2007 23:38
door Maaikie
charleston tuning schreef:prachtig! maar de hoogste snelheid, moet met zo min mogelijk gewicht he
ik weeg 47 kilo....
Geplaatst: vr 27 apr, 2007 22:02
door Aloha Beach Cruiser
FILMPJE -->
dit is dus in de 2e en 3e versnelling!!! helaas viel de camera uit battery low
ik zal binnenkort even een maken dat ie de teller uitloopt
das echt fun!
zoals je ziet heeft doortrekken tot 100 niet echt veel nut, dik 90 dan in 4
http://www.zippyvideos.com/538628267693 ... stage_048/