o, o, Den Haag..........mooie stad achter de duinen....
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
dus het weekend van de 27/28ste?
Voorkeur voor de 27 of 28ste? Ik ben toch nog maar even bezig met een leuke plek....ga ik morgen verder over bellen...laat ik nog wel weten uiteraard...maar eerst maar even...zaterdag of zondag?
zaterdag 27
zondag 28
Ik hoor het wel weer...
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
zaterdag ochtend - middag en dan kunnen jullie de wintermeeting doen...waar is die? En is dat te doen vanaf den haag?
dan spreken we niet te laat af gewoon...maar hoe zit het met die wintermeeting..hoe laat moeten jullie waar zijn??
dan spreken we niet te laat af gewoon...maar hoe zit het met die wintermeeting..hoe laat moeten jullie waar zijn??
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
sowwie..had ik natuurlijk even kunnen doen.....maar dan wordt het wel heel kort meeten in Den Haag...dan lijkt het me leuker het op een andere datum te doen...Als jullie om 20.00 uur in brouwershaven moeten zijn...is nog best een eindje rijden..vanaf den Haag....
Dat haal ik iig uit het topic, dat jullie naar Zeeland gaan en daar om 20.00 uur moeten zijn...toch? Of lees ik niet goed...ik zie wat verschillende tijden en ideeën door elkaar heen staan....ik krijg van het lezen van het topic het idee dat er mensen elkaar overdag al willen zien...als dat zo is, lijkt het me beter om de o, o, den haag meeting naar een andere datum te verzetten...
maar als ik niet goed lees..verbeter me maar hoor........want ik kijk lichtelijk scheel op het moment, ben eigenlijk iets te moe om achter / onder mijn laptop te hangen...
Let me know!
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Lijkt mij ook....ik gooi wat data op straks...even in de agenda kijken..kijk ik ook meteen eventjes naar wat er aan meetings nog meer staat..dat dáár in ieder geval geen knelpunten zijn toch...
Ik kom er weer op terug..
Ik kom er weer op terug..
Kingfisher Sky Celliste
Ja, ik ook!!
Heb al zoooooo lang geen meeting gehad.....
(toch al snel weer 3 dagen)
Heb al zoooooo lang geen meeting gehad.....
(toch al snel weer 3 dagen)
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
ja......moet toch langzaamaan tijd gaan worden...nietwaar....
ik dacht dit maar te doen..ivm makkelijker te regelen etc...een datum in overleg met jullie..dan af te spreken bij Meyendel, dat is een bosrijke omgeving met een geweldig pannenkoekenhuis en een giga parkeer terrein..(meerdere overigens). Dit is in Wassenaar..dus ook voor de mensen vanaf Amsterdam makkelijker te bereiken...dan lekker koffie / choco / taart / tosti's / pannenkoeken...wat één ieder wil...en dan in kolonne terugrijden..toch zeker wel een leuke route maken door Den Haag en misschien zelfs nog wel even tuffen over de Boulevard van Scheveningen...wat denken jullie daar ten eerste van...
hier lees je iets meer over meyendel...
http://www.meyendel.nl/
Dan gaan we als jullie dit een leuk idee vinden...een datum prikken....Kee?
ik dacht dit maar te doen..ivm makkelijker te regelen etc...een datum in overleg met jullie..dan af te spreken bij Meyendel, dat is een bosrijke omgeving met een geweldig pannenkoekenhuis en een giga parkeer terrein..(meerdere overigens). Dit is in Wassenaar..dus ook voor de mensen vanaf Amsterdam makkelijker te bereiken...dan lekker koffie / choco / taart / tosti's / pannenkoeken...wat één ieder wil...en dan in kolonne terugrijden..toch zeker wel een leuke route maken door Den Haag en misschien zelfs nog wel even tuffen over de Boulevard van Scheveningen...wat denken jullie daar ten eerste van...
hier lees je iets meer over meyendel...
http://www.meyendel.nl/
Dan gaan we als jullie dit een leuk idee vinden...een datum prikken....Kee?
Kingfisher Sky Celliste