Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
Nou die hoor je wel hoor!! het schijnt dat als je eend rijdt en deze ervoor/achter rijdt, je alleen dat middelste gele paaltje hoorthanzzl schreef: Waar dan?
Ik zie alleen maar drie paaltjes.
En de middelste is geel
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
Binnekort maserati nummer 2. Echt helemaal te gek de biturbo reeks.rijplezier optimaforma, een perfecte combinatie van sportauto en luxe limousine. De luxe limousine heb ik al dmv de 4 deurs 430, er komt nu een 2 deurs bij, ben aan het kijken naar een coupe, cabrio of een ghibli.
Het enig citroen alternatief wat er overblijft is een sm, heb ik er ook een paar van op de kandidaat lijst staan. En toch vanochtend met veel plezier in de ami 8 service gestapt voor de dagelijkse 150km. Gek he. Voor lange afstanden (en dan meestal snachts) wil ik ondertussen toch wel wat snellers en comfortabelers onder m'n kont moet ik zeggen. Ik word oud! En ik heb er al HEEL veel atype km op zitten.
Het enig citroen alternatief wat er overblijft is een sm, heb ik er ook een paar van op de kandidaat lijst staan. En toch vanochtend met veel plezier in de ami 8 service gestapt voor de dagelijkse 150km. Gek he. Voor lange afstanden (en dan meestal snachts) wil ik ondertussen toch wel wat snellers en comfortabelers onder m'n kont moet ik zeggen. Ik word oud! En ik heb er al HEEL veel atype km op zitten.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedoel je dat zo'n fiat motortje meer geluid produceert dan van een 2cv?013 schreef:Nou die hoor je wel hoor!! het schijnt dat als je eend rijdt en deze ervoor/achter rijdt, je alleen dat middelste gele paaltje hoorthanzzl schreef: Waar dan?
Ik zie alleen maar drie paaltjes.
En de middelste is geel
(wat voor motor zit er eigenlijk in, luchtgekoeld toch ook?)
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Wat grappig Michiel, ik heb ook een rode Panda en 'n blauwe Dyane! Ziet er mooi uit!
Ontdekte zondag trouwens nog iets leuks. 'k Had bij mijn ouders toevallig foto's bekeken en kon het niet laten om ook even naar de kentekens te kijken ...
Wat blijkt? De laatste Dyane van mijn vader is nog altijd bij rdw geregistreerd! Niet eens slapend, maar gewoon op te vragen via de website. Na jarenlang roesten op de oprit met een geknikt chassis heeft hij haar weggegeven aan een liefhebber, maar het (volledige) kenteken blijkt hij nu zelf te hebben gehouden. En officieel is hij zelfs eerste eigenaar.
Dus wie weet of we daar nog iets mee kunnen
Ontdekte zondag trouwens nog iets leuks. 'k Had bij mijn ouders toevallig foto's bekeken en kon het niet laten om ook even naar de kentekens te kijken ...
Wat blijkt? De laatste Dyane van mijn vader is nog altijd bij rdw geregistreerd! Niet eens slapend, maar gewoon op te vragen via de website. Na jarenlang roesten op de oprit met een geknikt chassis heeft hij haar weggegeven aan een liefhebber, maar het (volledige) kenteken blijkt hij nu zelf te hebben gehouden. En officieel is hij zelfs eerste eigenaar.
Dus wie weet of we daar nog iets mee kunnen
Michiel van Ginkel schreef:ik hád een dafje voor naast mijn dyane... maar nu een oldtimer- fiat panda uit 1982
Laatst gewijzigd door Jaspersch op di 6 mar, 2007 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik zal geen links geven; maar op youtube worden panda's veel gebruikt om compleet te vernielen. Er staat zelfs een fragment op van jongens die rijden in een panda met een radicaaaal geknikt chassis.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: