Het grote 2cv.nl Photoshop topic
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De originele Porsche 917 in Gulf kleuren. Tot op heden nog steeds een van de snelste auto's op aarde. Zo snel, dat de meeste coreurs er niet in durfden rijden. Zeker omdat in de eerste types de achterkant los kwam bij snelheden van boven de 250 km/u.

Een photoshop van GT-40 in Gulf kleuren.

Een photoshop van een DB9 in Gulf kleuren.

Deze photoshops komen van Digimods. Staan hele mooie shops tussen.
Greatnix Spookeend

Een photoshop van GT-40 in Gulf kleuren.

Een photoshop van een DB9 in Gulf kleuren.

Deze photoshops komen van Digimods. Staan hele mooie shops tussen.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik ben even bezig geweest met wat bekleding voor een 2cv
ik heb niet alle verschillende soorten bankjes gebruikt, maar even 1 soort
want er gaat vrij veel tijd in zitten.
Ik heb dit met illustrator gedaan, daar kan je lekker met lijnen werken inplaats van pixels, en het is voor dit soort dingen een handiger programma : ) maar ik vind wel dat het valt onder de topic Photoshop.. ik heb even een linkje neer gezet aangezien het vrij groot is, en omdat het veel details bevat, zie je daar niks meer van als ik hem kleiner maak.
Alhier de bankjes
http://img381.imageshack.us/img381/9630 ... n22ur3.jpg

Ik heb dit met illustrator gedaan, daar kan je lekker met lijnen werken inplaats van pixels, en het is voor dit soort dingen een handiger programma : ) maar ik vind wel dat het valt onder de topic Photoshop.. ik heb even een linkje neer gezet aangezien het vrij groot is, en omdat het veel details bevat, zie je daar niks meer van als ik hem kleiner maak.
Alhier de bankjes
http://img381.imageshack.us/img381/9630 ... n22ur3.jpg
-
- Gebruiker
- Contacteer:
zo kan het ook natuurlijk.....
hahahaha
ja ik ben nog meer aan het maken, ben gewoon aan het kijken wat mooi is, ik wil uiteindelijk denk ik wel zelf me bekleding maken, ben ook handig met de naaimachine dus dat scheelt weer!
Ik vind de rode met de witte streep ook heel stijvol, less is more... zeggen ze dan.
Als iemand eens een idee krijgt voor bekleding voor een bankje, en wil kijken of het wel staat, ik heb nu de basis voor de bankjes dus kan nu zo de kleuren erin gooien.
Wanneer ik heb een aantal heb, gooi ik de mooiste wel online, kunnen jullie mee beoordelen
hahahaha

ja ik ben nog meer aan het maken, ben gewoon aan het kijken wat mooi is, ik wil uiteindelijk denk ik wel zelf me bekleding maken, ben ook handig met de naaimachine dus dat scheelt weer!
Ik vind de rode met de witte streep ook heel stijvol, less is more... zeggen ze dan.

Als iemand eens een idee krijgt voor bekleding voor een bankje, en wil kijken of het wel staat, ik heb nu de basis voor de bankjes dus kan nu zo de kleuren erin gooien.

Wanneer ik heb een aantal heb, gooi ik de mooiste wel online, kunnen jullie mee beoordelen

- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
En deze prachtige shop komt uit dit topic http://www.forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=168021#168021Spookeend schreef:JOE!!!
Ik heb je gezien hoor, op de Chinese Muur........
Op verzoek van Spookeend ook even hier gezet

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet