Nieuw project voor de wintermaanden met foto's op pag. 2!
ik heb mijn blok ook gereviseerd 2 weken geleden, mijn buisje van de stoterstang had daar een schuertje, ik heb gewoon zwarte vloeibare pakking van loctite op de schotel gedaan, op het buisje darna de brilrubber gemonteerd en dan nog eens vloeibarepakkingpakking op de brilrubber en dit werkt goed bij mij. verder doe ik altijd wat vloeibare pakking op de brilrubbers om zeker te zijn dat het goed dicht
mvg
Bw
mvg
Bw
We hebben alles goed bekeken en dat was echt helemaal in orde. Voor alle zekerheid zal ik denk toch de cupjes en veertjes moeten vervangen. Ik heb nog een setje op een cilinderkop op een ander blok zitten waarvan ik weet dat ze 100% goed zijn. Toch is het een heel bijzonder iets...
Maar morgen vertrek ik eerst richting Center Parks en als ik volgende week terug ben dan zien we wel weer verder!
Maar morgenochtend eerst nog even terug naar de citroendealer voor een mooie C1
Maar morgen vertrek ik eerst richting Center Parks en als ik volgende week terug ben dan zien we wel weer verder!
Maar morgenochtend eerst nog even terug naar de citroendealer voor een mooie C1
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
c1, mooi???
@ david Pouw. Ik bedoelde zijn de cupjes recht, zo niet dan wordt de druk van de veertjes mogelijk niet goed verdeeld.
@ david Pouw. Ik bedoelde zijn de cupjes recht, zo niet dan wordt de druk van de veertjes mogelijk niet goed verdeeld.
Laatst gewijzigd door AZL57 op za 12 apr, 2008 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
diverse Citroens, wat anders.
"AZL 57 " geen gezeur over iemand die naar een mooie C1 wil kijken!
Ieder zijn ding! Is een Berlingo bijvoorbeeld mooi?? Misschien handig, maar mooi?
Wat betreft de cupjes, nu snap ik je. Je had het even in de vragende vorm moeten doen, dan had ik het meteen gesnapt.
Maar we zullen het wel horen als de andere cupjes erop zitten.
Groeten David
Ieder zijn ding! Is een Berlingo bijvoorbeeld mooi?? Misschien handig, maar mooi?
Wat betreft de cupjes, nu snap ik je. Je had het even in de vragende vorm moeten doen, dan had ik het meteen gesnapt.
Maar we zullen het wel horen als de andere cupjes erop zitten.
Groeten David
Nou ik ben al voor een c1 wezen kijken vanavond (koopavond), maar ik heb besloten toch een 5drs te zoeken ipv een 3drs. Maar dat is offtopic allemaal Zoek nog ff verder.
Volgende week laat ik de boel lekker draaien een tijdje zonder de koelbeplating aan die ene kant. En dan nog maar eens heel goed bekijken waar t allemaal vandaan komt zetten.
Volgende week laat ik de boel lekker draaien een tijdje zonder de koelbeplating aan die ene kant. En dan nog maar eens heel goed bekijken waar t allemaal vandaan komt zetten.
Ja, bestaat ook in 5 deurs. Niet dat die deuren erg opvallen hoor, maar het is wel makkelijk bij zo een klein autootje als je achterin nog wat wil meenemen.David Pouw schreef:C1 5 deurs? Bestaat ie ook in 5 deurs?
Laat volgende week wel even horen hoe het gaat, ben wel nieuwsgierig wat het nou uiteindelijk is.
suc6 in ieder geval!
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
Haha nee, ligt een Daihatsu 3 cilinder in en die bevalt tot nu toe uitstekend. Ik weet al precies dat het een 5 deurs C1 gaat worden, met airco, toerenteller en originele citroen radio. andershalf a 2 jaar oud. Dan is de kop er af namelijk. Weiger een splinternieuwe te kopen met die opties want dan vind ik m net te duur worden nieuw. Beslist een 5 deurs omdat je dan ook de achterbank makkelijker kunt gebruiken om wat op te leggen/zetten. Die achterbak houdt niet echt over qua ruimte.Jeroen-citroen schreef:denk van nietDavid Pouw schreef:
wat betreft on topic: zou een C1 ook lekkende brilrubbers hebben....
Zojuist terug van een lang weekend weg, komende week druk met werken maar misschien wel ff tijd om aan de eend te gaan werken. Citromobile blijft toch wel leuk om met de eend ernaartoe te gaan!