De 10de 2cv.nl Forum Trofee was af te halen(in Friesland)
Moderator: Hanzzl69
-
- Moderator
Die eeuwige roem valt dus wel mee, de vinder van de trofee in NH is al bijna vergeten..TB schreef:Nee, dat niet. Ik was de vinder van de trofee in Noord Holland.gerard560 schreef:is de trofee nu veilig gesteld en opgehaald of nog niet?TB schreef:[De eerste keer stond ik er met mijn neus boven maar blijkbaar niet gezien. Ik kon er niet van slapen! De tweede keer was t raak
gr gerard
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
Die duckies staan waarschijnlijk allemaal in de schuur te bibberen van angst omdat het regent en dus kunnen ze niet naar buiten
Kom op nou friezen, spring op de fiets pak de trekker stap in het vliegtuig of duik in je eend. kan me niet schelen wat maar haal die trofee
Kom op nou friezen, spring op de fiets pak de trekker stap in het vliegtuig of duik in je eend. kan me niet schelen wat maar haal die trofee
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Regelmatige poster
dat wist ik nog wel maar was vewarrend en dacht dat tb het geduld al had verloren en de trofee graag weer op de plank wilde hebbenthe Nosepicker schreef:Die eeuwige roem valt dus wel mee, de vinder van de trofee in NH is al bijna vergeten..TB schreef:Nee, dat niet. Ik was de vinder van de trofee in Noord Holland.gerard560 schreef: is de trofee nu veilig gesteld en opgehaald of nog niet?
gr gerard
gr gerard
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
Tsja dan is er maar 1 oplossing. Degene die hem verstopt heeft moet hem ook weer terug halen
Maar ff serieus wat is dat nou met die friezen...........................
Randstedelingen hebben zo hun vooroordelen jegens mensen die op het "platteland" wonen maar ik geloof dat die hier wel bevestigd worden sjonge jonge wat een actie..........Je zou eens moe kunnen worden
Ik stel voor dat als de trofee over 3 jaar terug is Friesland niet meer mee doet
Maar ff serieus wat is dat nou met die friezen...........................
Randstedelingen hebben zo hun vooroordelen jegens mensen die op het "platteland" wonen maar ik geloof dat die hier wel bevestigd worden sjonge jonge wat een actie..........Je zou eens moe kunnen worden
Ik stel voor dat als de trofee over 3 jaar terug is Friesland niet meer mee doet
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Moderator
Gaat goedkomen, foster parents plan is al ingeschakeld:
http://www.2cv.nl/markt/advertenties/11326.php
http://www.2cv.nl/markt/advertenties/11326.php
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster