De 2e Forum Trofee is gevonden in het Fochteloerveen!(FR)
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
...mss een verrassing (of een teleurstelling)....ik hoor bij de fam.duckpowerRossero schreef:Nee, alleen jij, hanzzl, familie duckpower, ducky duke, EG en rollo zijn nog erg actief geweest deze speurtocht... jammer, maar tenzij we reclame maken ziet het er slecht uit voor de troffee toekomst
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
Whaaaaaaaaaaaaaaaat?Eminence Grise schreef:...mss een verrassing (of een teleurstelling)....ik hoor bij de fam.duckpowerRossero schreef:Nee, alleen jij, hanzzl, familie duckpower, ducky duke, EG en rollo zijn nog erg actief geweest deze speurtocht... jammer, maar tenzij we reclame maken ziet het er slecht uit voor de troffee toekomst
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Jeroen-citroen
- Moderator
Stond jij zelfs niet aan de basis van de opbouw van de familie duckpowerRollo schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaat?Eminence Grise schreef:...mss een verrassing (of een teleurstelling)....ik hoor bij de fam.duckpowerRossero schreef:Nee, alleen jij, hanzzl, familie duckpower, ducky duke, EG en rollo zijn nog erg actief geweest deze speurtocht... jammer, maar tenzij we reclame maken ziet het er slecht uit voor de troffee toekomst
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Wie ikke????
Daar wil ik niets mee te maken hebben hoor!
Daar wil ik niets mee te maken hebben hoor!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Ja, klopt, de deksel moet iig open en dan moet je wurmen. Maar die laatste drie regels snapte ik niet echt wat je bedoelde :p
Ik wil trouwens ook nog even aangeven dat er lekkernijen in zitten maar dat deze niet eeuwig houdbaar zijn. Daarnaast ligt het kistje onopvallend in het zicht, maar jaaren zal hij er niet blijven liggen ben ik bang!
Een huisgenoot van mij woont er nagenoeg naast, dus als niemand hem gaat halen (wat erg sonde is) kan hij hem altijd nog ophalen. Waarom is de populairiteit van de troffee zo minimaal?
Ik wil trouwens ook nog even aangeven dat er lekkernijen in zitten maar dat deze niet eeuwig houdbaar zijn. Daarnaast ligt het kistje onopvallend in het zicht, maar jaaren zal hij er niet blijven liggen ben ik bang!
Een huisgenoot van mij woont er nagenoeg naast, dus als niemand hem gaat halen (wat erg sonde is) kan hij hem altijd nog ophalen. Waarom is de populairiteit van de troffee zo minimaal?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben er komend weekend maar 15 km van verwijderd.... eens kijken of ik tijd kan vinden te gaan zoeken..
Leuke gelegenheid om weer eens wat actiever te worden op het forum, iets wat het laatste half jaar er een beetje verwaterd is, net als het rijden in de eend (die ook alweer 2 maand stil staat )
Leuke gelegenheid om weer eens wat actiever te worden op het forum, iets wat het laatste half jaar er een beetje verwaterd is, net als het rijden in de eend (die ook alweer 2 maand stil staat )
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's