3e trofee lag in Amsterdam/Zaandam/Amsterdam/Zaandam/Amsterd
Moderator: Hanzzl69
3e trofee lag in Amsterdam/Zaandam/Amsterdam/Zaandam/Amsterd
He he.....
Pakjes uitgepakt, gegourmet (natuurlijk),spelletje Risk gewonnen,Sint uitgezwaaid. Eindelijk mag ik dan effe internetten want ik begreep dat jullie al een beetje ongeduldig werden....
vandaag de trofee verstopt samen met m'n jongste dochter en we zijn van plan het jullie moeilijk te maken.
Voor de goeie orde : ik ga me zoveel mogelijk proberen aan de regels te houden en de vragen alleen met ja en nee te beantwoorden. Overdag zit ik niet achter de pc en de aankomende tijd heb alleen 's avonds na 10 uur daarvoor de tijd omdat ik op middelbare scholen jacht moet voor diezelfde dochter.
Laten we beginnen bij het begin.
ben bang dat ik het nu al weer te gemakkelijk maak.....
welteruste !
Pakjes uitgepakt, gegourmet (natuurlijk),spelletje Risk gewonnen,Sint uitgezwaaid. Eindelijk mag ik dan effe internetten want ik begreep dat jullie al een beetje ongeduldig werden....
vandaag de trofee verstopt samen met m'n jongste dochter en we zijn van plan het jullie moeilijk te maken.
Voor de goeie orde : ik ga me zoveel mogelijk proberen aan de regels te houden en de vragen alleen met ja en nee te beantwoorden. Overdag zit ik niet achter de pc en de aankomende tijd heb alleen 's avonds na 10 uur daarvoor de tijd omdat ik op middelbare scholen jacht moet voor diezelfde dochter.
Laten we beginnen bij het begin.
ben bang dat ik het nu al weer te gemakkelijk maak.....
welteruste !
als je je sokken maar aanhoudt !
-
- Moderator
Die Brabantia flessenlikker, ideaal voor grote flessen en pakken vla.
(-->zuivel, Friese Vlag? Campina? (=Kempen, Brabant)?)
Kaas (zuivel)
Elfstedentocht (Friesland),
Oliebollen, ???
[edit: ]
1Richard Visser's Gebakkraam Heemraadssingel/Vierambachtsstraat - Rotterdam
Testresultaten
Oordeel jury: UITMUNTEND
Gewicht per bol: 100g
Prijs per bol: € 0,90
Aanbieding:
Vet percentage: 10,6%
Conclusie: Richard Visser bewijst waarom hij veruit Nederlands beste oliebollenbakker is en pakt voor de zevende keer de titel. Wederom topbollen. De hoed gaat diep af. Briljant!
Maar dan zitten we ineens in R'dam.
(-->zuivel, Friese Vlag? Campina? (=Kempen, Brabant)?)
Kaas (zuivel)
Elfstedentocht (Friesland),
Oliebollen, ???
[edit: ]
1Richard Visser's Gebakkraam Heemraadssingel/Vierambachtsstraat - Rotterdam
Testresultaten
Oordeel jury: UITMUNTEND
Gewicht per bol: 100g
Prijs per bol: € 0,90
Aanbieding:
Vet percentage: 10,6%
Conclusie: Richard Visser bewijst waarom hij veruit Nederlands beste oliebollenbakker is en pakt voor de zevende keer de titel. Wederom topbollen. De hoed gaat diep af. Briljant!
Maar dan zitten we ineens in R'dam.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Dt moet dan wel in Veenendaal zijn. Daar zit het hoofdkantoor van Friesche Vlag....
en om het spelelement kloppend te maken: Klopt dit?
Ja/Nee
en om het spelelement kloppend te maken: Klopt dit?
Ja/Nee
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
Veenendaal ligt in Utrecht en die al geweest.
Dus het zal idd wel friesland zijn.
Wisten jullie trouwens dat de kaasschaaf en de flessenlikker allebei uit Noorwegen komen?
De alternatieve Elfstedentocht wordt ook wel in Noorwegen gereden.
En de oliebollen, tja, das moeilijker, maar die zijn van oorsprong Germaans en dus ook misschien wel afkomstig uit Noorwegen.
Ligt er maar aan hoelang je zoekt
Dus het zal idd wel friesland zijn.
Wisten jullie trouwens dat de kaasschaaf en de flessenlikker allebei uit Noorwegen komen?
De alternatieve Elfstedentocht wordt ook wel in Noorwegen gereden.
En de oliebollen, tja, das moeilijker, maar die zijn van oorsprong Germaans en dus ook misschien wel afkomstig uit Noorwegen.
Ligt er maar aan hoelang je zoekt
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Moderator
Heel groot gebied dan: klompen, rookworst met boerenkool, Trix, kaas, elstedentocht, flessenlikker, tulpen, molens: hij ligt in Nederland.
Hij ligt dus niet in België. Dat verkleint het zoekgebied..
Hij ligt dus niet in België. Dat verkleint het zoekgebied..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams