Gris Cormoran 1984
Gris Cormoran 1984
Hallo,
Ik heb me hier aangemeld om wat dingen te kunnen delen/vragen.
Vier maanden geleden kocht ik samen met mijn vrouw in een gekke bui onze eerste eend. Mijn vrouw wilde er altijd al een hebben maar een mooi exemplaar voor een betaalbare prijs was nooit te vinden.
Deze leek op het eerste gezicht wel aardig en voor 500 euro leek het ons een prima eend.
Na een paar rondjes te hebben gereden toch maar aan het demonteren geslagen en binnen één dag lag de boel uit elkaar. Ik ben nu al aardig opweg met het opknappen van het chassis en hoop binnenkort aan de koets te kunnen beginnen.
Gr. Rick
Ik heb me hier aangemeld om wat dingen te kunnen delen/vragen.
Vier maanden geleden kocht ik samen met mijn vrouw in een gekke bui onze eerste eend. Mijn vrouw wilde er altijd al een hebben maar een mooi exemplaar voor een betaalbare prijs was nooit te vinden.
Deze leek op het eerste gezicht wel aardig en voor 500 euro leek het ons een prima eend.
Na een paar rondjes te hebben gereden toch maar aan het demonteren geslagen en binnen één dag lag de boel uit elkaar. Ik ben nu al aardig opweg met het opknappen van het chassis en hoop binnenkort aan de koets te kunnen beginnen.
Gr. Rick
Laatst gewijzigd door marabunta op wo 15 dec, 2010 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: Gris Cormoran 1984
Voor zo'n bedrag zou ik hem ook niet laten staan (mij overkomt dat nou nooit).marabunta schreef: ... en voor 500 euro leek het ons een prima eend.
Goed gedaan!
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
- Jeroen-citroen
- Moderator
Chassis is gelukkig niet geknikt en kan met wat nieuwe stukken nog gered worden. (zie restauratietopic)flashnr1 schreef:leuke eend hoor en zeker niet duur ga je er een nieuw chassis onder zetten gezien de driehoekjes knikken of is de voetenbak doorgezakt
Voetenbak is wel doorgezakt en voor de helft weggeroest........ Heb ik al een nieuwe voor liggen. Ook ga ik de bodemplaten en dorpels vervangen.