Pagina 1 van 3
Geplaatst: do 21 apr, 2011 22:30
door Hielke
Heb de body in de kleur gespoten ben nu een mijlpaal verder hoop toch deze zomer te kunnen rijden.
Kijkvoor meer op mijn site

Hielke
Geplaatst: do 21 apr, 2011 23:07
door deusjevo
Mooi verhaal op je site Hielke!
Succes verder, komt best goed

Geplaatst: vr 22 apr, 2011 01:49
door blanc/rouge2cv

niet leuk dat je dit allemaal doet,

koop toch een echte sportwagen met een dikke 6 of 8 cilinders .
je bent gelukkig niet met de laatste eend ter wereld bezig, maar een 2cv is en moet een 2cv blijven en niet een nep sportwagen worden .
ik begrijp dat een ferarri ,koeniggseg, monteverdi of porsche best wel prijzig

zijn maar dan heb je wel een ECHTE sportwagen .
duckkiller
ps veel succes

en een carroserie doorslijpen waar je nog veel mensen mee blij had kunnen maken foeiiiii
Edit J.C. : Ik denk dat deze reactie weinig toevoegd aan dit topic. We hebben hier te maken met iemand die met hart en ziel een kitcar bouwt. Dat je dat liever anders ziet mag je zeggen maar niet op bovenstaande manier. Als je gewoon zegt "een kitcar is niet mijn ding/ jammer van de koets" komt de boel toch wat vriendelijker over. m.a.w. laat een ieder aub in zijn/ haar waarde.
Geplaatst: vr 22 apr, 2011 10:00
door Hielke
Ja ja ja dat weet ik NU dat ik er veel 2cv rijders er blij had kunnen maken maar je begint ergens aan en je weet niet waar je terecht komt.
Ja een Cobra met een dikke V 8 is ook wel leuk maar dat kost toch een aardige cent en dit vind ik toch leuker om te doen kan je de kosten een beetje in de hand houden en kun je als hij klaar is lekker toeren op de binnen wegen en lekker genieten van de buiten lucht.
Maar dat zal nog wel even duren hou jullie op de hoogte.
Geplaatst: vr 22 apr, 2011 17:37
door deusjevo
Ach, ik denk maar zo:
Zo'n tupperware bak kan toch altijd weer een Eend worden

Op kenteken blijft 't toch een 2CV?
Geplaatst: vr 22 apr, 2011 23:08
door sleurhut
Haha kitcars opkopen om weer echte eenden van te maken

.
Tis ook niet mijn ding maar moet zeggen dat je het netjes aanpakt, motorblok ook netjes, body.
ben wel benieuwd wat het nou precies word.
suc6
sleurhut
Geplaatst: za 23 apr, 2011 20:27
door marcopr
Laat ze maar kletsen Hielke. Ieder zijn ding.
Geplaatst: zo 24 apr, 2011 08:54
door postma
Nou zeg, leuke mede forumgangers, duidelijk geen echte liefhebbers van klassieke autos.
Een beetje waardering voor iemand, die wat moois aan het produceren is en er ook duidelijk veel plezier in heeft, schijnt erg moeilijk te zijn.
Hielke, stoor je niet aan de negatieve opmerkingen en geniet van waar je mee bezig bent.
Heb je website bezocht en ben onder de indruk van je werk, zoals ze dat hier in France zeggen, .....CHAPEAU.
Peter
Geplaatst: zo 24 apr, 2011 09:22
door Sjoerd
Die foto's op je website zien er inderdaad veelbelovend uit!
Succes

Geplaatst: ma 25 apr, 2011 20:13
door Hielke
Ten eerste bedankt voor alle reacties.
Hier weer even een opdate ben intussen even verder gegaan met het frame wat in de Lomax komt, kan de verf even lekker uitdampen.
Hier even weer een foto zie voor meer weer mijn site.
Hielke

Geplaatst: zo 8 jul, 2012 19:39
door Hielke
Eindelijk is het dan zover de lomax is door de RDW goedgekeurd nu nog even naar de TUV dat zal wel wat problemen geven we zien wel.
Maar ik kan even rijden en dat ging goed voor meer infoe even naar mijnsite.

Hielke
Geplaatst: zo 8 jul, 2012 20:03
door David
Hielke schreef:Eindelijk is het dan zover de lomax is door de RDW goedgekeurd nu nog even naar de TUV dat zal wel wat problemen geven we zien wel.
Maar ik kan even rijden en dat ging goed voor meer infoe even naar mijnsite.

Hielke
OOPS
Inderdaad ieder zijn ding, zeker

Geplaatst: ma 9 jul, 2012 09:40
door Punky
Het is eens een andere achterkant.
Ik vind hem wel geslaagd eigenlijk!!!
Geplaatst: ma 9 jul, 2012 20:25
door David
Een beetje een boattail achterkant
Geplaatst: di 10 jul, 2012 12:32
door Ed147
Dat ziet er inderdaad best grappig uit!
Eens wat anders!
Alleen zit je bagagerekje, volgens mij, verkeerd om...........
Waar blijft je koffertje als je hard remt??
