Gerard2cv schreef:Als je cilinderkoppen los heb gehad moet je altijd het spruitstuk en de uitlaat geheel monteren en dan de kopbouten even per kop aale 3 los en weer vast trekken om de koppen in de lijn van het spruitstuk te krijgen.
@Gerard2cv
Sorry, ik ga even inbreken als dat kort mag.
Ik heb sinds het inbouwen van een andere gereviseerde motor nog nooit na het monteren van het spruitstuk de koppen weer een paar slagen losgehaald en weer vast gezet om de koppen te lijnen met het spruitstuk.
Wel heb ik altijd dat ze slecht start en stottert tijdens het rijden bij zeer weinig gas geven (dus bijv. om op snelheid van 60 te blijven). Kan dit te maken hebben met het niet geheel perfect in lijn liggen ? Tot nu toe heeft nl. nog nooit een garage hier iets aan kunnen doen. En geloof me, er is al heel veel aan gebeurt.
Het laatste wat ik heb gedaan is dat kleine plastic slurfje wat aan/voor het luchtfilter zit weghalen. Dat maakte het nog veel erger dus die zit er weer op. Ik kom er wel steeds op dat het met lucht te maken heeft.