Hallo,
Ik dacht er aan om m'n versnellingspook ietsje te verlengen, ik heb bx zetels, ben groot en zit nogal achteruit, dwz dat als ik hem in achteruit, in 2 en in 4 moet schakelen ik telkens weer m'n rug van de zetel moet heffen om te kunnen schakelen, na honderden kms wordt dit wel vervelend! Zetel vooruit schuiven heeft als resultaat dat ik dan te weinig plaats heb voor m'n benen...
Kan ik dat buisje doorzagen, een ander stukje (buisje) tussen lassen en terug monteren?
Is deze buis vol of hol? Heeft er dit reeds iemand gedaan?
Thanks!
Versnellingspook ietsje "verlengen"
Hallo,
bedankt, ik dacht aan zo'n 4 cm, dat is de maximale afstand die verlengd kan worden zonder dat de las over de rubbertjes heen schuift, ik zou in de holle buis een stukje volle buis tussen lassen, moet er nog een stukje holle buis van een groter diameter overheen ? Of zou dat reeds sterk genoeg zijn?
Thank's!
bedankt, ik dacht aan zo'n 4 cm, dat is de maximale afstand die verlengd kan worden zonder dat de las over de rubbertjes heen schuift, ik zou in de holle buis een stukje volle buis tussen lassen, moet er nog een stukje holle buis van een groter diameter overheen ? Of zou dat reeds sterk genoeg zijn?
Thank's!
- Peter Parker
- Regelmatige poster