nu voor later
-
- Regelmatige poster
nu voor later
nou, ik heb altijd al een grote passie voor oldtimers gehad, en sinds ik mijn vorige relatie deelde met een eendrijder, heb ik de koorts opgelopen.
ik ben zelf hélémaal weg van de charleston.
ik ben zelf bijna 16, een jonkie dus.
maar ik wil op dit moment al een spaarrekening opzetten voor een rijbewijs + auto.
de auto is al beslist, ik kan er toch niks aan doen niks anders te willen rijden dan een charleston.
maar nou vroeg ik me af: waar moet ik met de kosten allemaal rekening mee houden, en hoeveel kost zo'n charleston nou gemiddeld bij de aanschaf (als deze in een redelijke staat verkeert). ook wil ik er zelf aan gaan sleutelen etc, om ook een beetje garagekosten enz. te drukken.
hoeveel kost zo'n mooitje nou ongeveer ook per jaar gemiddeld?
groetjes!
meerijdertje1996, aka laurena, een meisje wat Hélémaal verslingerd is aan de charleston.
ik ben zelf hélémaal weg van de charleston.
ik ben zelf bijna 16, een jonkie dus.
maar ik wil op dit moment al een spaarrekening opzetten voor een rijbewijs + auto.
de auto is al beslist, ik kan er toch niks aan doen niks anders te willen rijden dan een charleston.
maar nou vroeg ik me af: waar moet ik met de kosten allemaal rekening mee houden, en hoeveel kost zo'n charleston nou gemiddeld bij de aanschaf (als deze in een redelijke staat verkeert). ook wil ik er zelf aan gaan sleutelen etc, om ook een beetje garagekosten enz. te drukken.
hoeveel kost zo'n mooitje nou ongeveer ook per jaar gemiddeld?
groetjes!
meerijdertje1996, aka laurena, een meisje wat Hélémaal verslingerd is aan de charleston.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En een oldtimerverzekering heb je voor ongeveer €50,00 per jaar. Maar voor beginnende bestuurders moet je rekenen op €70-75. Kijk anders bij verschillende websites. Ik heb mijn citroëns verzekerd via NAG direct / citroklassiek.
Als je jaarlijks het onderhoud doet dan reken op ongeveer €50,00. Het ergste is inderdaad roest. De aanschaf ligt er aan in welke status je je Charly wil. Dat kan tussen de €2000 en €9000 variëren.
Als je jaarlijks het onderhoud doet dan reken op ongeveer €50,00. Het ergste is inderdaad roest. De aanschaf ligt er aan in welke status je je Charly wil. Dat kan tussen de €2000 en €9000 variëren.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Regelmatige poster
dat is niet zo ontzettend duur! als je geen wegenbelasting moet betalen, druk je de meeste kosten. ik begin steeds meer zin te krijgen een charly in mn bezit te hebben ;DBasvanEerden schreef:En een oldtimerverzekering heb je voor ongeveer €50,00 per jaar. Maar voor beginnende bestuurders moet je rekenen op €70-75. Kijk anders bij verschillende websites. Ik heb mijn citroëns verzekerd via NAG direct / citroklassiek.
Charleston uit 1983, aka mijn lieve Charlie <3
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Huhh, da's wel heel weinig premie.BasvanEerden schreef:En een oldtimerverzekering heb je voor ongeveer €50,00 per jaar. Maar voor beginnende bestuurders moet je rekenen op €70-75.
Ik betaal iets van 95 euro per jaar, alleen WA verzekerd bij GIO en al een tijdje geen beginnend bestuurder meer....
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Regelmatige poster
hahaha gezellig discussieren maar al met al is mijn interesse vergroot, en kan ik niet wachten totdat ik eindelijk in mijn eigen charly zit! <3
oh waarom duurt dat nog zo lang? ik zou er een moord voor doen
(figuurlijk he) om nu al eentje op de parkeerplaats te hebben staan en er gezellig aan te sleutelen op een club <3
oh waarom duurt dat nog zo lang? ik zou er een moord voor doen
(figuurlijk he) om nu al eentje op de parkeerplaats te hebben staan en er gezellig aan te sleutelen op een club <3
-
- Regelmatige poster
het is allemaal goed te betalen, maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
het ligt er ookwel aan wat je zelf eraan kan doen, ik ben denk ik zo rond me 15e begonnen als vakantie werk altijd. [ben nu pas 19 dus zoveel ervaring ook weer niet] maarja mijn eerste dyane had maar 400 euro gekocht, heb er wel nog geld in gestoken om hem wat mooier te maken. nu loopt het alleen uit de hand met mijn project.
het is erg verslavend!
het ligt er ookwel aan wat je zelf eraan kan doen, ik ben denk ik zo rond me 15e begonnen als vakantie werk altijd. [ben nu pas 19 dus zoveel ervaring ook weer niet] maarja mijn eerste dyane had maar 400 euro gekocht, heb er wel nog geld in gestoken om hem wat mooier te maken. nu loopt het alleen uit de hand met mijn project.
het is erg verslavend!
-
- Regelmatige poster
dat klopt, ik heb verhalen gehoord van een eendrijder die dacht er eentje te houden, die heeft er nu 7... hahaha maargoed. ik wil het wel leren enzo, maar ik heb niemand in de buurt die me mee kan helpen, of zelfs een eendje heeft. ook niet echt iemand die met me erover kan praten XD daarom zit ik dus op dit forum.Joey_Brinkmann schreef:het is allemaal goed te betalen, maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
het is erg verslavend!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
toevallig! ik woon ook in brabant! in woon dichtbij breda. naja als je zin hebt een keertje iets te doen moet je me maar pm'enJoey_Brinkmann schreef:haha hier ongeveer het zelfde, zo van rond mijn leeftijd zijn er maar weinig. woon in regio eindhoven. maar er rijden wel erg veel eendjes en dergelijke rond hier.
-
- Regelmatige poster
een beetje kosten uitgerekend samen met mijn ouders:
een charly kost rond de 7.000,
een rijbewijs (opgezocht) rond de 1500,
wat samenkomt op 8500 euro.
per maand zal ik dus rond de 350 euro apart moeten zetten (ik heb namelijk nog 24 maanden ongeveer)
nou, ik heb een weekendbaantje bij de domino's waar ik gemiddeld 3 euro per uur verdien, en een doordeweekste baan, waarbij ik hetzelfde verdien. ook heb ik wat bijverdiensten (lees: oppassen, tekenen voor geld, ontwerpen verkopen enz.). gemiddeld zal ik dus per maand 240 verdienen, wat later wel meer zal worden. hier heb ik de bijverdiensten niet bijgerekend. hiermee zal ik dus genoeg hebben voor een rijbewijs als ik het apart zet, en kan ik nog flink doorsparen voor mijn eigen charly!
een charly kost rond de 7.000,
een rijbewijs (opgezocht) rond de 1500,
wat samenkomt op 8500 euro.
per maand zal ik dus rond de 350 euro apart moeten zetten (ik heb namelijk nog 24 maanden ongeveer)
nou, ik heb een weekendbaantje bij de domino's waar ik gemiddeld 3 euro per uur verdien, en een doordeweekste baan, waarbij ik hetzelfde verdien. ook heb ik wat bijverdiensten (lees: oppassen, tekenen voor geld, ontwerpen verkopen enz.). gemiddeld zal ik dus per maand 240 verdienen, wat later wel meer zal worden. hier heb ik de bijverdiensten niet bijgerekend. hiermee zal ik dus genoeg hebben voor een rijbewijs als ik het apart zet, en kan ik nog flink doorsparen voor mijn eigen charly!
Je kunt ook onderaan beginnen. Mijn eerste eend was 400 euro (lang geleden) en mijn tweede 1250 (niet zo lang geleden). De eerste heb ik nog veel geld in moeten steken, de tweede kon ik zó in wegrijden en heb ik nog bijna geen kosten aan gehad! Kijk wel uit met charlestons, de meeste rotten nogal rap omdat ze uit portugal komen, probeer er één te vinden uit de eerdere productiejaren
-
- Regelmatige poster
dank je voor de tip maargoed. eendjes worden echt steeds duurder op dit moment in de aanschaf.Rossero schreef:Je kunt ook onderaan beginnen. Mijn eerste eend was 400 euro (lang geleden) en mijn tweede 1250 (niet zo lang geleden). De eerste heb ik nog veel geld in moeten steken, de tweede kon ik zó in wegrijden en heb ik nog bijna geen kosten aan gehad! Kijk wel uit met charlestons, de meeste rotten nogal rap omdat ze uit portugal komen, probeer er één te vinden uit de eerdere productiejaren