Pagina 1 van 1

Kabels uit koeltunnel

Geplaatst: za 21 jul, 2012 16:42
door duck-tuc
wie weet waar deze kabels heen moeten, daar komen er 2uit,
Afbeelding


kan dat eentje op de bobijn en de andere ergens bij de kabels van het licht??

k heb ze namelijk vandeweek losgehaald en trg aangesloten maar kreeg ze net niet meer aan de gang...
ook had ik alle kabels vd lichten los gehad...

denk dat daar ergens iets verkeerd zit of verkeerd heb aangesloten ofzo..
ma alles werkt van het licht enzo...

Re: vraagje

Geplaatst: za 21 jul, 2012 17:50
door Hanzelman
duck-tuc schreef:

kan dat eentje op de bobijn en de andere ergens bij de kabels van het licht??
klopt !!

Geplaatst: za 21 jul, 2012 19:07
door RobM
die andere is van de oliedruksensor.

Als je het kontakt aan zet moet het rode lampje van de oliedruk gaan branden. Als je start gaat ie na een seconde uit. Als het zo niet werkt is de draad van de oliesensor niet goed aangesloten.

Gr Rob

Geplaatst: za 21 jul, 2012 21:14
door David
En monteer dan meteen even zo'n origineel plastic klemmetje waarmee de kabels vast horen te zitten aan de koeltunnel, in dat gaatje wat er al voor zit :wink:

Geplaatst: zo 22 jul, 2012 03:11
door duck-tuc
ah oke dan klopt het toch :)
zal eens opzoeken da klemmetje, k denk dat er da nooit heeft opgezeten.

Geplaatst: zo 22 jul, 2012 09:25
door David
Toen de auto nieuw was zat het er absoluut op....

Geplaatst: zo 22 jul, 2012 12:07
door siemen
de stekker van de oliedruksensor is meestal bruin meende ik en hij is kleiner dan een gewone stekker in een 2cv.

Geplaatst: ma 23 jul, 2012 21:04
door duck-tuc
ik heb dat één kabeltje eens uit getrokken terwijl het contact op stond, en t lampje ging uit, dus denk dat ik da toch alemaal goed aangesloten heb.

vandaag heeft een kameraad er nog mee gerede en geen problemen mee gehad.. was vandeweek er mee gaan rijde en toen motor stil gelegd en daarna nie meer aan de gang te krijge, net alsof de batterij plat was, k had nx late branden ofzo vd lampen ofzo..

aan de gang getrokke en geen problemen meer, en de batterij laad bij enzo..

Geplaatst: ma 23 jul, 2012 21:21
door David
Ik denk dat je de stekkerverbindingen goed moet nalopen.
Het kan best zijn dat als het spul warm wordt er ergens slecht contact gemaakt wordt. Sommige stekkertjes wat samenknijpen zodat je weet zeker weet dat er goed contact gemaakt wordt.

PS keb wel wa moeit om da belgies tu vertalu :wink:

Geplaatst: di 24 jul, 2012 19:11
door duck-tuc
David schreef:Ik denk dat je de stekkerverbindingen goed moet nalopen.
Het kan best zijn dat als het spul warm wordt er ergens slecht contact gemaakt wordt. Sommige stekkertjes wat samenknijpen zodat je weet zeker weet dat er goed contact gemaakt wordt.

PS keb wel wa moeit om da belgies tu vertalu :wink:

dank u ;)
zoveel fouten staan er toch niet in wel? wel wat dingen afgekort... mijn excuses..