Het vervelende dingen topic...
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Het vervelende dingen topic...
Aangezien de database van dit forum bijna vol zat, moesten we even snel wat data kwijt. Dit topic is daar helaas het slachtoffer van geworden.
Mvg, Marcel
Mvg, Marcel
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dat je auto al een maand bij de garage staat omdat ze vinden dat je (notabene 7 jaar geleden opnieuw ingeslagen) chassisnr. niet goed is en door de douane opnieuw moet worden ingeslagen, maar daar niet terecht kan omdat die douanier vermoedelijk ergens verdwaald is of zo..... is vervelend.... zacht uitgedrukt, vooral omdat ik volgende week met die auto op vakantie naar engeland moet/wil
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
even naar de RDW.
http://www.rdw.nl/nl/particulier/apk/go ... uring.aspx
Winner takes all dus.
Maar dit heeft alleen zin als je zeker weet dat het nummer leesbaar is . Anders volgt er toch nog afkeur en moet je alsnog voor herinslag naar de RDW.
Uit Alledag.
Het chassisnummer moet duidelijk leesbaar zijn en overeenkomen met het chassisnummer dat op het kentekenbewijs staat.
Ook de plaats waar het chassisnummer is ingeslagen moet kloppen met wat op het kentekenbewijs staat.
Trouwens WIE heeft je chassisnummer er 7 jaar geleden ingslagen?
http://www.rdw.nl/nl/particulier/apk/go ... uring.aspx
Winner takes all dus.
Maar dit heeft alleen zin als je zeker weet dat het nummer leesbaar is . Anders volgt er toch nog afkeur en moet je alsnog voor herinslag naar de RDW.
Uit Alledag.
Het chassisnummer moet duidelijk leesbaar zijn en overeenkomen met het chassisnummer dat op het kentekenbewijs staat.
Ook de plaats waar het chassisnummer is ingeslagen moet kloppen met wat op het kentekenbewijs staat.
Trouwens WIE heeft je chassisnummer er 7 jaar geleden ingslagen?
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de douane heeft de vorige keer mijn chassisnr ingeslagen, in de bodemplaat omdat het niet ging op het chassis. daar heeft mijn oom, die toen eigenaar was, een brijf bij gekregen. nu zegt de RDW dat het niet goed is en en Douane van wel en hebben ze allebei een onderzoek gestart..... intussen kan ik wachten.....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies