gele H4 koplampen
- Peter Parker
- Regelmatige poster
gele H4 koplampen
2 vraagjes, weten jullie of deze bij gewone Citroen dealers verkrijgbaar zijn? Wat is de reden dat als deze kapot gaat, het gele bolletje kapot gaat wat om het lampje zit en gebeurt dat bij jullie ook eens in de 2-3 maanden? Ik vond het wat rap.
3 vragen
3 vragen
Gris Cormoran 1985 genaamd Brigitte
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
Deze zul je niet meer bij de citroen dealer kunnen kopen, wel bij de bekende eenden garages/ websites enz.
Dat een lampje kapot gaat kan diverse redenen hebben,
1, Als jij met je vingers het glas van de lamp aanraakt, je vingers zijn vettig en dit brand in met als gevolg een kapotte lamp.
2, Misschien is iets in je elektrische installatie niet in orde waardoor je spanningspieken krijgt, vinden lampen ook niet zo fijn!
3, of je hebt net de pech dat je een slecht lampje gekocht hebt 'productiefoutje' al zal deze optie niet waarschijnlijk zijn.
Hopelijk kun je hier wat mee.
Grtz
Dat een lampje kapot gaat kan diverse redenen hebben,
1, Als jij met je vingers het glas van de lamp aanraakt, je vingers zijn vettig en dit brand in met als gevolg een kapotte lamp.
2, Misschien is iets in je elektrische installatie niet in orde waardoor je spanningspieken krijgt, vinden lampen ook niet zo fijn!
3, of je hebt net de pech dat je een slecht lampje gekocht hebt 'productiefoutje' al zal deze optie niet waarschijnlijk zijn.
Hopelijk kun je hier wat mee.
Grtz
Citroen 2cv6 special 1986
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb H4 GOLD. Deze lampjes zijn een klein beetje geel met wat blauw erdoorheen. Met gele kapjes vond ik de lichtopbrengst minder en nu heb ik geen last meer. Bij al mijn auto's vervang ik alle lampjes in de eerste week van het jaar. Het hele jaar heb ik dan geen omkijken naar kapotte verlichting en hoef nooit bij nacht en ontij een lampje te vervangen. Kost misschien wel wat meer, maar ik heb geen zin om onderweg te moeten repareren en daar heb ik het geld dan wel voor over. Glas van een halogeenlamp inderdaad niet aanraken.
-
- Heavy user
-
- Heavy user