bestellen via internet
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bestellen via internet
Heeft er iemand ervaringen met bestellen van onderdelen via het internet.
Bijv bij de bedrijven:
Perfect products (B)
Ecas2cv (E)
2cvhoffmann (D)
Franzose (D)
Cassis (F)
en dan met name of het makkelijk te bestellen is, levertijd, betalingen, service etc.
Ik kan er eigenlijk weinig over vinden.
Bijv bij de bedrijven:
Perfect products (B)
Ecas2cv (E)
2cvhoffmann (D)
Franzose (D)
Cassis (F)
en dan met name of het makkelijk te bestellen is, levertijd, betalingen, service etc.
Ik kan er eigenlijk weinig over vinden.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Regelmatige poster
Onderdelen van genoemde leveranciers kun je ook bij 2cv club bestellen.
Prijs is gelijk of lager (!) en geen verzendkosten, en keus uit meerdere merken.
Als je het besteld hebt en het bevalt niet hoef je het niet af te nemen!
Zie voor openingstijden van het magazijn www.2cvclub.nl
Prijs is gelijk of lager (!) en geen verzendkosten, en keus uit meerdere merken.
Laatst gewijzigd door David op ma 12 nov, 2012 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb eens op jouw link geklikt, en zag dat daar geen onderdelen worden verzonden....David schreef:Onderdelen van genoemde leveranciers kun je ook bij 2cv club bestellen.
Was wél de vraag van de topicstarter....
En als je hem dan toch 'irl' onderdelen zou willen laten kopen, had je hem net zo gemakkelijk naar Rotterdam kunnen verwijzen. Dat is voor hem namelijk dichterbij.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ondertussen contact gehad met de leverancier van de producten die ik besteld heb. En zoals afgesproken / beloofd is het nu precies 10 dagen onderweg. (ja het komt niet bij de buren vandaan) Het zou ongeveer 15 dagen duren voordat de spullen zouden aankomen. Net de bestelling gecontroleerd op internet en inderdaad over 5 dagen is het zo ver, dan worden de onderdelen afgeleverd.
Het gaat trouwens om onderdelen die niet in Nederland verkrijgbaar zijn.
Althans volgens de maker zijn ze bij hem het goedkoopst, ik heb ze ook nergens anders kunnen vinden. En geloof me ik heb echt overal gezocht .
Ik heb 2 x polyester achter spatborden besteld 7 cm breder dan normaal
en 2 maal een driehoekje met racegaas / extra koelgat erin.
Voor de prijs alleen al kon ik het niet laten. Schijntje van stalen variant en volgens diverse mensen in belgie die ik gesproken en waarbij ik de onderdelen gezien heb TOP qua originele pasvorm!!
Het gaat trouwens om onderdelen die niet in Nederland verkrijgbaar zijn.
Althans volgens de maker zijn ze bij hem het goedkoopst, ik heb ze ook nergens anders kunnen vinden. En geloof me ik heb echt overal gezocht .
Ik heb 2 x polyester achter spatborden besteld 7 cm breder dan normaal
en 2 maal een driehoekje met racegaas / extra koelgat erin.
Voor de prijs alleen al kon ik het niet laten. Schijntje van stalen variant en volgens diverse mensen in belgie die ik gesproken en waarbij ik de onderdelen gezien heb TOP qua originele pasvorm!!
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De vraag van dit topic was of iemand ervaring had met het bestellen bij een van ondergenoemde bedrijven:
Perfect products (B)
Ecas2cv (E)
2cvhoffmann (D)
Franzose (D)
Cassis (F)
Deuche plastique (F)
Eigenlijk puur omdat deze bedrijven niet in Nederland gevestigd zijn. Onderdelen zijn soms ook in Nederland bij diverse clubs te koop, maar daar ging dit topic niet over
Ik heb nu bij een van bovengenoemde bedrijven wat besteld en schrijf hierover mijn ervaring in dit topic.
Ik ben nog wel op zoek naar een dashboard. zoals hieronder weergegeven.
Is deze in Nederland of ergens anders voordeliger te krijgen???
Perfect products (B)
Ecas2cv (E)
2cvhoffmann (D)
Franzose (D)
Cassis (F)
Deuche plastique (F)
Eigenlijk puur omdat deze bedrijven niet in Nederland gevestigd zijn. Onderdelen zijn soms ook in Nederland bij diverse clubs te koop, maar daar ging dit topic niet over
Ik heb nu bij een van bovengenoemde bedrijven wat besteld en schrijf hierover mijn ervaring in dit topic.
Ik ben nog wel op zoek naar een dashboard. zoals hieronder weergegeven.
Is deze in Nederland of ergens anders voordeliger te krijgen???
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
[quote="Punky"]Je begint wel veel bedrijfsnamen op te sommen. Houdt je rekening met de voorwaarden van dit forum. [/quote]
Punky waarom zou je geen reklame mogen maken voor iets dat maar door 1 iemand gemaakt wordt???? Of ken je nog 10 bedrijven die dit maken??? Je kunt wel stoer blijven doen omdat je moderator bent en tot op bepaalde hoogte is dit ook goed maar je kunt ook doorschieten....
Op tv en radio zie ik elkedag reklame dus ik denk dat een gezond iemand hier wel doorheen prikt... Het is al moeilijk genoeg om onderdelen voor ons\ze a types te vinden, dus ik denk dat er iedereen mee geholpen is/wordt......
je zult het wel niet met me eens zijn..........
Trouwens ik maak zelf een elecgronische ontsteking voor A types die je per computer kunt tunen 1-2-Spark, nou als dat geen reklame is.....
Hoe vaak wordt hier niet 123 ontsteking vermeld????? en is dat dan geen reklame????
Punky waarom zou je geen reklame mogen maken voor iets dat maar door 1 iemand gemaakt wordt???? Of ken je nog 10 bedrijven die dit maken??? Je kunt wel stoer blijven doen omdat je moderator bent en tot op bepaalde hoogte is dit ook goed maar je kunt ook doorschieten....
Op tv en radio zie ik elkedag reklame dus ik denk dat een gezond iemand hier wel doorheen prikt... Het is al moeilijk genoeg om onderdelen voor ons\ze a types te vinden, dus ik denk dat er iedereen mee geholpen is/wordt......
je zult het wel niet met me eens zijn..........
Trouwens ik maak zelf een elecgronische ontsteking voor A types die je per computer kunt tunen 1-2-Spark, nou als dat geen reklame is.....
Hoe vaak wordt hier niet 123 ontsteking vermeld????? en is dat dan geen reklame????
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Je hebt wel een klein beetje gelijk punky
Maar als we namen blijven noemen als Franse Duitsers ,
Softdrink uit Frankrijk perfecte spullen is het niet voor iedereen duidelijk.
Het topic is om duidelijk te maken hoe bestellen via internet verloopt.
Ook voor beginnend eend knutselaars kan dit handig zijn. Zij moeten de weg naar onderdelen nog uitvinden. Als het niet mag verander ik het wel
Maar als we namen blijven noemen als Franse Duitsers ,
Softdrink uit Frankrijk perfecte spullen is het niet voor iedereen duidelijk.
Het topic is om duidelijk te maken hoe bestellen via internet verloopt.
Ook voor beginnend eend knutselaars kan dit handig zijn. Zij moeten de weg naar onderdelen nog uitvinden. Als het niet mag verander ik het wel
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11